Carson köpte in LJS för 15 tkr (på auktion). Deras bruttomarginal bör vara >>50% i snitt på varje SAAB.
Carson köpte in LJS för 15 tkr (på auktion). Deras bruttomarginal bör vara >>50% i snitt på varje SAAB.
https://www.blocket.se/annons/stockh...tteri/92457442
Kan vara ett riktigt fynd, oavsett om man har satt batterikablarna på fel poler.
F*n att det var så långt bort, och synd den inte hade krysslyse. Halogen i de där är inte så kul.
Kanske av intresse för någon här: https://www.blocket.se/annons/osterg...kning/92469380
Saab 9-5 Aero 02, SAAB 9-5 Aero 04, SAAB 9-5 2.3t 05, TECH II
https://www.blocket.se/vi/93353304.htm
Den här står 2 km från mig. Har sneglat på den förut. Men huja vilken prisidé.
Mvh Johan
93 Aero Coupé -00 • 93X BioPower XWD -10
Tidigare: 99 GL -84 • 9000 Aero -96 • 93 Aero XWD SC -08 • 95 Aero SC -06 • 93 2.0t Linear SC -06 • 93 Turbo X SC
Verkar ha suttit på denna
https://www.car.info/en-se/license-plate/S/RPG221
Brumbilar(og9-5 Vector SS 2.3T & og9-5 Aero SC 2.3T & Volvo S60 T8 Polestar)
Gröna Faran gjorde en gång i tiden - 11,15@218km/h strippen - 100-200km/h@5.816s gatan
Att bygga växellådor är ren o skär njutning!
https://www.tradera.com/item/100116/...ab-9000-cde-95
Ser hygglig ut för 47 000 mil.
För ovanlighetens skull länkar jag från forumet till fejjan, brukar göra tvärt om.
Denna 9000 CD för endast 6000 kr förtjänar en köpare som vill fortsätta att vårda den.
https://m.facebook.com/groups/409013...composer=false
Senast redigerat av Loffe den 2020-10-19 klockan 11:45.
Till mitt garage: Garaget
Går inte att se annonsen utan att vara medlem i gruppen.
Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01
Men Loffe har skickat med en skärmdump från mobilen för oss icke medlemmar
SAAB 9-5 Vector-Griffin 09 sedan 2,0t BioPower, Polar White
CDEn såg fin ut.
Om någon vill så kan man kontakta mig så kan jag försöka ta kontakt med säljaren av Saab 9000 på fejjan.
Ingen jag känner, men bett honom att lägga upp annons här i forumet.
Senast redigerat av Loffe den 2020-10-19 klockan 23:08.
Till mitt garage: Garaget
Det här anser jag vara ett riktigt fynd om miltalet speglar skicket utöver dom uppenbara kosmetiska skadorna såklart.
https://www.blocket.se/annons/soderm...210hk/91725239
Vet inte vad det är för färgkod, men dörrarna på 9-5 brukar ju klara sig rätt bra från rost så att hitta två beg i vettigt skick känns inte som någon omöjlighet.
ja en Viggen för 169k !
https://www.blocket.se/annons/hallan...230hk/92581078
kommer från UK men någon har visst byggt om till Vä styrning..
enligt VIN Tolken: https://shop.speedparts.se/sv/sidor/vin-tolken.html
marknad GB högerstyrd
9-3 -03 2,0 Cab.
9-3 -08 SC Tid Utbytt till en V60 R-Design -15 D4 Polestar
''Kvalitet är när kunderna kommer tillbaka, men inte produkterna.''
95 med V8, någon?
https://www.hubbardautocenter.com/de...TRACKING__=%7B
Till mitt garage: Garaget
95'an med V8 var ju brutal och snyggt byggd, men lycka till att få den gatreggad här
Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.
Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01
Eller körbar? Satt just och funderade på hur bilen klarar av krafterna från en V8.
Så fort någon icke SAABägare utbrister: "SAAB är så förbaskat svårskruvat!" så lägger jag på mig kännarminen, nickar instämmande och svarar lugnt:
"Ja, SAAB är ingenting som en amatör ska ge sig på."
DDO221 https://www.blocket.se/annons/skarab...180hk/92697613
Skruvad 10 000 mil, såldes i oktober med rätt miltal angett av Netbil, denna handlare, Biltech köpte för 14900kr.
Återfallssaab: 9-5 2.0t BioPower -07