Ursprungligen postat av Robert@Verkar som om Robert behöver gå en kurs i hur man ändrar i diagram...Ursprungligen postat av AeroRydde
Regards/ Mr_Nitro
Ursprungligen postat av Robert@Verkar som om Robert behöver gå en kurs i hur man ändrar i diagram...Ursprungligen postat av AeroRydde
Regards/ Mr_Nitro
The older I get, the better I was !
SAAB 9-5 Kombi 2,3 LTT M99, Maptun SW, E85-konverterad med fullt fungerande TCS. Effekt: 170 hk +
Inte på papperet, det finns ganska många 400hk++++++ bilar men mycket få konkreta bevis.Ursprungligen postat av Krantz
Jag förstår inte att man kan byga en bil för 20-100 000k men inte bromsa den för 500-1200:-
Hur mycket effekt har du?
Vet inte, det går som f-n, måste vara minst 400hk++
Mvh Sasse
Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Ursprungligen postat av cedete
Mvh Sasse
Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Här kommer de riktiga siffrorna diagrammen, de andra var för internt bruk bara.
Så här ser det ut i verkligheten :
Mvh Sasse
Chaos, panic and disorder ... my work here is done.
Never argue with a idiot. He will pull you down to his level and then beat you with experience
Regards/ Mr_Nitro
The older I get, the better I was !
SAAB 9-5 Kombi 2,3 LTT M99, Maptun SW, E85-konverterad med fullt fungerande TCS. Effekt: 170 hk +
Finns väl ändå en hel del bilar med mer effekt! Jag menar maptun har ju säkert minst 40 bilar i sverige med över 400 hk!
Jag bromsade förresten 338 på hjulen under minst sagt ogynsamma förhållanden 35 grader inne hos autotech med min 9000! KKK-24, 620 cc spridare och alu ic. Övrig steg 3 HW.
Sen de där med att det inte finns så många som har bomsat! Finns nog en hel del som skiter i hur mycket effekt dom har, baar att bilen går bra på gata!
Som att påstå att tex herr 831:s bil inte har över 400 hk bara för att den inte är bromsad!
nog med snack. Grattsi tobbe till den riktig rökare. I en 900 är det tillräckligt för att köra ifrån mycket på gatan. Hittade ingen HW spec på bilen dock!
Grattis nordic åxå.
Mvh Fredrik
9-5 2.3T BioPower MapTun
Hur än man utför bromsningen har den alltid utförts på fel sätt i en skidtålig bänk och i ohygglig värme med en minimal fläkt så jag är inte så säker att det ger så mycket egentligenUrsprungligen postat av Sasse
9000 Aero -91, 9000 Aero -93, 900 T8 -81 , 900 T16 -89, 900 Aero -85, 900 Cab -94, 95 -62, BM425 -59, 9-5 -05, 9-5 Aero -07
Intressant diskussion
Måste kännas kul att bilen äntligen e klar ,, vägen dit har juh vart krokig å svår , sen att den gav så mycke i bänken e juh härligt,,
Å nu har han mycket att leva upp tillUrsprungligen postat av Talladega-98
SantUrsprungligen postat av pumpe3
Känns lite otäckt att Tobbe ska fara omkring med 400påsar under huven faktiskt Har hört andra historier om hans körning och detta bådar INTE gott
Grattis till dräparen Tobbe !!! Du e värd att få möjligheten att rasa några lådor efter alla turer.
Medlem #3851 - Ronny Olofsson
9000 Aero -96 600 hk
Grattis!
Undrar varför min plånbok gömmer sig när man läser den här typen
av trådar
Ursprungligen postat av AeroRydde
kör försiktigt mannen så vi kan kröka ihop fler gånger.
Tack alla för fina ord från er,
Nu får vi bara hoppas på att allt kommer att stå pall, men med tanke på hur min körstil är så ska de nog inte vara något problem, vet inte vart ni har fått de ifrån att jag kör vårdslöst
Älskad utav många hatad av desto fler
bästa ET 12,18 högstaslutfart 204 kmh
http://www.garaget.org/?car=56564
Men Håkans bil är ju bänkad...Ursprungligen postat av Freeboo
Nu eller då?Ursprungligen postat av Robert@
Vårdslöst njäe, men uselt!Ursprungligen postat av tobias321
Mnja,,det var väl år sen,, 400++,,eller är jag ute på Vätternrundan måntro...?!Ursprungligen postat av pumpe3