Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: startmotor trasig?

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    211

    startmotor trasig?

    tjena tjena!!!

    nu puttade jag och min familj igång og900:an PGA av att när jag vred på nyckeln sa det bara ett litet klick sen hände det inge mer batteri finns det gott om redan uppladdat sen juckade jag lite på start motorn och kablarna men har inen aning om vad jag rörde eller vad som fick igång den så man kunde starta via nyckel igen, sen skulle jag starta bilen i eftermiddas då det vart lika dant det sa bara KLICK har förökt kolla kablarna och dom stter där dom ska, den sitter även bra på + poolen! vad är fel måtro?

    nån som haft samma problem kanske kan hjälpa mig men kom med alla svar MVH Robin

  2. #2
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    1 030

    Re: startmotor trasig?

    Citat Ursprungligen postat av hyperlite133
    tjena tjena!!!

    nu puttade jag och min familj igång og900:an PGA av att när jag vred på nyckeln sa det bara ett litet klick sen hände det inge mer batteri finns det gott om redan uppladdat sen juckade jag lite på start motorn och kablarna men har inen aning om vad jag rörde eller vad som fick igång den så man kunde starta via nyckel igen, sen skulle jag starta bilen i eftermiddas då det vart lika dant det sa bara KLICK har förökt kolla kablarna och dom stter där dom ska, den sitter även bra på + poolen! vad är fel måtro?

    nån som haft samma problem kanske kan hjälpa mig men kom med alla svar MVH Robin
    Det kan ju vara solenoiden som sitter på hjulhuset i motorutrymmet som bråkar också.
    9-5 2,3t -02
    9-5 2,0t -02

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Passande startmotor 9000
    Av Markusspeedy i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-06-03, 02:18

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •