Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Erfarenheter av leveranser från Backes på Ekerö?

  1. #1

    Erfarenheter av leveranser från Backes på Ekerö?

    Hej,

    är det någon som har erfarenhet av leveranser från Backes på utanför Stockholm?

    Har de funkat bra eller varit lite problematiskt som för mig?

    Jag har beställt, förskottsbetalat och haft oturen att min beställning försvunnit 2 ggr på posten... och således har adaptern ej kommit fram.

    Efter ett antal samtal så kan jag konstatera att jag fortfarande står still med ljudbyggeriet och ligger ute med pengarna...

    I det här fallet vet jag inte om den som jag pratar med drar en vals varje gång eller om det osannolika hänt att brevet försvunnit på vägen 2 ggr.

    Inget går upp mot att handla över disk - då problem med postorder koster så mycket tid och irritation.

    Mvh Micke

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2005
    Ort
    Bålsta
    Inlägg
    424
    Beställde en adapter från dom. Men efter två veckors väntan tröttnade jag och skickade ett mail till dom. Skrev att om dom inte skickat adaptern ännu får det vara. Kom aldrig nått så jag antar att det blev avbeställt..

    Kör nu med vanlig skivspelaradapter. Funkar kanon. Kostade mig hela 20:- över disk.
    Saab 9-5 -07 2.0t BSR Steg2
    Peugeot 107 -07 1.0
    #6132

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    apr 2004
    Ort
    Rimbo
    Inlägg
    328
    Beställde för något år sedan dörrpaneler (MIR9000 a´1900kr +frakt). Fick vänta drygt lite drygt två veckor pga av att nåt saknades för tillverkningen.
    Fick rabatt pga dröjdmålet, pris totalt 1687kr inkl frakt och med fakturan i paketet (efterskottsbetalning) så det var väl rätt okej ändå.
    Om ett postpaket skickats så finns ett inlämningsnummer som går att spåra. Att saker o ting försvinner spårlöst på posten har ju hänt förr så helt omöjligt är det ju inte, speciellt om grejorna skickas direkt i brev med företagslogga på utsidan..
    Saab-lös.... Men många har passeras revy.. 900OG, 9K Talladega, Aero & A50...
    +Alfa 164:or. Nu med Corvette C6-LS3 som sommarleksak.

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    maj 2004
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    197
    Har beställt en bok där en gång... betalade i förskott men det kom ingen bok så då mailade jag och då skickade de ut den.
    De hade med andra ord ingen koll på att jag betalat in, så de verkar ju ha lite problem där...

  5. #5
    Steg 1
    Reg.datum
    feb 2005
    Ort
    Lycksele / Umeå
    Inlägg
    1 225
    hade då inge problem när jag beställde därifrån, tog mindre än 2v för att få hem min adapter.

  6. #6
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Järfälla, Sthlm
    Inlägg
    2 629
    Funkat bra de gånger jag beställt. Oftast har det dock blivit att man åkt ut till dem och handlat direkt över disken istället.

    /N
    Ng900 Turbo Sasse Edition
    9-3 CV Dubai Edition <Såld
    9-5 Aero Sport combi -02

  7. #7
    Jag bastälde en SAAB2 koppling där för fyra månader sedan och den har inte kommit ennu, har ringt 5 gånger och har fått olika svar, men sist jag ringde så sa en kille att dom har problem med att få fram delarna.
    SAAB 9-3 SE T (205) -00
    MC Honda VTX 1300 -04

  8. #8
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2004
    Ort
    Östra Småland
    Inlägg
    198
    Beställde 1 par delningsfilter där för 3 månader sedan! Tog 4 dagar innan jag hade dom hemma, Funkade kalas! betalade ifos mot PF

    Mvh // Martin
    SAAB 9-5 2,3T (220) Linear Business - 2005

  9. #9
    Steg 2
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Nacka
    Inlägg
    2 169
    Inga problem för mig , beställde deras adapter för AS2:an ..

    Mvh
    Patrik
    Tjänstebil : 9-3 08' BioPower SC Maptun 220Hk@340Nm
    Familjebil : 9-5 04' Aero Aut SC Maptun E85 272Hk@384Nm naven, 14,8@155km/h (19")
    ( prmperformance.com ligger på hyllan just nu )#4976

Liknande ämnen

  1. Bra mek i Stockholm, helst Ekerö, till entusiastsaab!
    Av Erik Sätre i forum Stockholm med omnejd
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-08-09, 20:41
  2. Erfarenheter av 19T från TurboMeck?
    Av vilen84 i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-28, 15:34
  3. Köpa lågnivå adapter från backes, men vilken?
    Av AndreasOstman i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 23:54
  4. Bygga egen Saab4 adapter från backes
    Av AndreasOstman i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 09:58
  5. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-07-30, 11:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •