Tjenare !

Jag kan tyvärr bara gå ut med sådant som är 100% spikat. Datum och sådan gällande banträffar kommer senare då vi försöker att boka om till bättre datum. Jag vill inte gå ut med ett datum idag för att sedan om några veckor ändra detta. Därför skriver jag bara ut fakta och saker som är bestämda.

1 : Klubben kommer att delta på Elmia -05 med en monter på ca 80-100 m2. Detta är våran strävan. Sen får vi se vad som går att ordna.

2: Posterna inom styrelsen är uppdelade enl följande
Johan Sonesson Banansvarig.
Lillemor Nottemark Turbotrycket
Christer Wahlberg Ekonomiansvarig
Magnus Krantz Webbansvarig
Rickard Stenfeldt Medlemsansvarig
Magnus Krantz Sponsoransvarig
Håkan Fasslr Matrialansvarig
Peter Schough Sekreterare.

3: Klubbtidningens hålltider som är våran strävan att hålla är enl följande
Nr 4 -04 innan Jul
Nr 1 -05 Innan Påsk
Nr 2 -05 Runt Midsommar.
Nr 3 -05 V 38-39
Nr 4 -05 Innan Jul

4: Klubbshoppen ska få ett större utbud. Claes har beställt hem bla nyckelband och nya T-shirts med stort klubbtryck på ryggen. Ev så ska en billigare typ av jacka inhandlas. Detta håller på att kontrolleras.

5: Det kommer att möjliggöras att beställa via nätet från klubbshoppen. Men inte alla saker. Sånt som inte är storleksrelaterat och ömtåligt ska finnas tillgängligt via nätet. Det vi gör nu är att formulera sättet som vi ska lösa det ekomomiska på. Men det kommer att vara förskottsinbet som ska gälla.

6: Utformingen av hemsidan kommer att förändras.När och hur är inte riktigt bestämt men det finns folk som jobbar på detta.

7: Tidtagarutr från USA så att vi kan klara 402 m med stor infotavla som visar de senast körda tiderna ska beställas innan årsskiftet så att vi får leverans i början på Mars.

8: Ny utr till medlemsansvarig ska införskaffas så att vi sedemera får ett nytt medlemskort / år. Detta levereras hem via posten och nya medlemmar får detta med välkomstpaketet.

9: Nytt tak till vårat klubbtält ska köpas in.

10: Nya regler för all körning på banan har antagits. Dessa kommer att skrivas ut i tidningen.

Mvh Johan S 264
Ordf STCS