Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: högtalarna fungerar inte!

  1. #1

    högtalarna fungerar inte!

    hejsan.

    hade inne bilen idag för stötdämpare byte (gula koni hehe) o bytte också till öppet luftfilter.

    men när jag hämtade bilen så fungerar inte högtalarna i bilen längre.
    borde ju inte vara verkstan som gjort nåt. dom e ju inte inne i elsystemet o grejar när de monterar de grejerna eller? ringde dom iaf o frågade men dom sa, nej det hade dom inte pillat på.

    enda grejen jag reflekterade över var att antennen (9-3 antenn teleskop) inte åkte ända ner när jag stängde av stereon.




    info: jag har bytt från originalstereon till en panasonic. bakhögtalarna är också bytta till mds. men annars är allt original. inga extra slutsteg, basar eller så.

    nån som kan ah en idé? själva stereon fungerar o så men inte ett ljud från högtalarna inte ens brus. ( och NEJ mute knappen är inte intryckt )

  2. #2
    Steg 5
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Ytterby, Kungälv
    Inlägg
    5 550
    Medlem#
    829
    Kan det finnas ngn separat säkring till slutsteget .. det är ju inte otroligt att det är så och att den har löst ..

    Har dock inga tips på vart den skulle kunna sitta.
    /M.Krantz no.829 ..
    Kör med-9³ SC 2.0t BP -08 .. Glider med-9³ Aero Cab -00 .. Parkerad-9³ Aero Salomon Ed. -02
    RIP-9000 Aero -97 .. Stulen och inlöst-ng900 -96 SET CAB

  3. #3
    mm tanken har slagit mig. det finns en säkring för slutsteget bland de vanliga säkringarna. men den var hel. men möjligt att slutsteget har en säkring i sig. för det har ju sånna man köper separat..

Liknande ämnen

  1. Högtalarna i dörren fungerar inte
    Av Vedranee i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-24, 14:47
  2. Högtalarna dör men inte stereon??
    Av snalle i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 16:04
  3. högtalarna i dörarn fram fungerar ej
    Av M frändberg i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-06-21, 18:55

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •