Hejsan alla trevliga stcs:are

Behöver lite snabba svar angående stolsvärmen i min saab 9000 88:a. Dom funkar inte pga jag har bytat säten från en 9000CD från 95. Så tänkte jag att jag skulle titta och se vad som var fel eftersom det börjar bli jävligt kallt. Nog om vädert Har mätt lite och sett något som jag inte trodde. Det är samma spänning alltså samma volt hela tiden fast man har det på dom olika "stegen" alltså steg ett två och tre är det samma spänning på 12,08V Ska det vara detta? Jag menar mer på att slingan i sätet drar ju alltid samma Watt så tycker det borde varit motstånd i själva knappen. Skulle behöva snabba svar på under en timme om detta. Eller svar överhuvudtaget. Får ivärsta fall koppla det imorgon.

Ska köra iväg en runda på en timme nu med 9-5:an så ska jag fortsätta på min 9000 sen igen. Så skulle varit skönt att ha fått svar innan jag är tillbakaP

MVh // Rasmus

Ps: Men tycker det är ändå samma watt antal som slingan drar, alltså borde dom minska på något om man ändrar knappen eller hur? Annars är det alltid samma värme? Ds.