Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Verkstad i Skåne?

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2005
    Ort
    Bjärred
    Inlägg
    324

    Verkstad i Skåne?

    Nån som vet en bra verkstad i skåne (gärna i närheten av malmö/lund)?
    Har problem med mitt laddtryck och har lämnar in bilen till ett ställe i landskrona men dem verkar inte kunna lösa problemet... så nu vill jag lämna in bilen till en verkstad som kan sin grej! någon som har nått bra tips??

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    dec 2004
    Ort
    Billinge
    Inlägg
    167
    Du kan ju alltid höra med Bil & Traktor i Hörby.
    Nu ligger detta inte i Malmö/Lund området men jag tyckte servicen och kundmottagningen var utmärkt där.
    Har dessutom hört en hel del bra saker om dem på forumet.

    MVH
    /Robban
    Kör Ng900 2,0T -95

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    jul 2005
    Ort
    Löddeköpinge
    Inlägg
    735

    Re: Verkstad i Skåne?

    Citat Ursprungligen postat av eleganten
    Nån som vet en bra verkstad i skåne (gärna i närheten av malmö/lund)?
    Har problem med mitt laddtryck och har lämnar in bilen till ett ställe i landskrona men dem verkar inte kunna lösa problemet... så nu vill jag lämna in bilen till en verkstad som kan sin grej! någon som har nått bra tips??
    Vet att du söker i Lund/Malmö området men de är jävligt bra på Fribrocks i Ängelholm, duktiga med!
    Har även hört att Bilpartner i Lund ska vara duktiga, Nordic rekomenderar dem iaf!

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2005
    Ort
    Bjärred
    Inlägg
    324

    Re: Verkstad i Skåne?

    Citat Ursprungligen postat av Crille81
    Vet att du söker i Lund/Malmö området men de är jävligt bra på Fribrocks i Ängelholm, duktiga med!
    Har även hört att Bilpartner i Lund ska vara duktiga, Nordic rekomenderar dem iaf!
    Bilpartner ligger nära och bra... tack för förslagen!

  5. #5
    Bilpartner har ju ett uselt rykte.

    Jag skulle också ha valt Bil & Traktor i Hörby. Har bara hört positiv om dem och ska lämna in min för service där om ett par veckor fast att jag bor i Malmö.
    Saab 9-3 SC Vector 1.8t Biopower 2007

  6. #6
    Helt original
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    ANNELÖV / SKÅNE
    Inlägg
    536
    Har alltid lämnat mina nya SAAB:ar hos bilpartner, oftast i Lund men även Malmö. Har aldrig haft några problem med dem, allt gjort enligt vad vi kommit överrens om. Det kan ju även bero på den attityden som man själv har när man kommer dit.

  7. #7
    Varför skulle någon ha sämre attityd när man går dit än när man går någon annanstans?

    Sök efter Bilpartner här på forumet. Det verkar vara en allmän uppfattning att de har dåligt rykte.

    När jag hade ett försäkringsärende på min bil för ett tag sedan sade Länsförsäkringar att jag kunde lämna bilen var som helst utom på Bilpartner.

    Men om de har varit trevliga mot dig så är det ju bra. Själv lämnar jag in min bil i Hörby.
    Saab 9-3 SC Vector 1.8t Biopower 2007

  8. #8
    Helt original
    Reg.datum
    jul 2005
    Ort
    Löddeköpinge
    Inlägg
    735
    Citat Ursprungligen postat av Nightfly
    Varför skulle någon ha sämre attityd när man går dit än när man går någon annanstans?

    Sök efter Bilpartner här på forumet. Det verkar vara en allmän uppfattning att de har dåligt rykte.

    När jag hade ett försäkringsärende på min bil för ett tag sedan sade Länsförsäkringar att jag kunde lämna bilen var som helst utom på Bilpartner.

    Men om de har varit trevliga mot dig så är det ju bra. Själv lämnar jag in min bil i Hörby.
    Bilpartner är INTE bra att ha att göra med varken vad de gäller Service eller att köpa bil där! Men Nordic rekomenderar Bilpartner i Lund och har själv haft bilen där och är fullt nöjd, men skulle ALDRIG lämna den någon annanstanns på bilpartner!

    Lämnar nu mera alltid på Fribrocks i Ängelholm!

  9. #9
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2005
    Ort
    Skåne, Staffanstorp
    Inlägg
    349
    Själv är jag jättenöjd med den service jag fått på Bilpartner i Lund. Har i och för sig inte provat de andra anläggningarna, men Lund är bra.
    9-5 Vector 2,0t SC -04 185hk/280Nm Orginal trim
    Tidigare 99 -69, 96 -75, 900 -84, 900 2,1 -92, 9000CSE 2.0t -96, 9000 CS 150 -97, 9-5 kombi 2,0 -99

  10. #10
    i Landskrona finns ju john hansens verkstad han e ju inte saab auktioriserad men han e bäst på saab ändå,och definitivt ingen person som skulle lura någon som t.ex bilpartner gör!
    ring han! 0418-230 80

Liknande ämnen

  1. verkstad i skåne för motorbyte og9-3
    Av jhessler i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-07, 14:11
  2. Verkstad i skåne som kan el???
    Av Pelleturbo i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-05, 16:49
  3. Letar verkstad tuningfirma runt skåne
    Av Ric_234r i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-28, 10:33
  4. Rototest i skåne?
    Av Kim i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 05:44
  5. Saab verkstad i skåne
    Av bobby9000 i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 20:56

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •