Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Klant verkstäder!

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2005
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    141

    Klant verkstäder!

    Efter en krock i januari ( http://www.saab4fun.com/upload/uppladd/5715DSC00140.JPG ) så fick de ju givetsvis göra en framvagninställning bland annat. När jag hämtade ut bilen slängde jag på sommarsulorna och for runt i eh sommarvärmen. Dessa hade en viss obalans som jag visste om, men för någon månad sen började det vibrera obehagligt mycket. Åkte till däckfirman som slängde av höger framdäck, hmm det var rätt slitet på insidan sa han sedan började han rulla hjulet och o fan titta här din slitbana har typ släppt delvis och lite fin ståltråd stackut. Efter att ha sagt att jag har haft hyffsat med tur att det inte smält har kört några långresor på det. Fick bli nya ACE fälgar med däck. Nåja han sade att saab kommer säga att jag typ kört på en kant eller nått och vägra stå för ny inställning. Kom på då att det är ju lite så otroligt att jag skall kört på en trottarkant först med höger sida sedan med vänster eftersom det var slitet där med. Suck skadekillen är sjuk så ja vi får se men jag kommer skälla rätt mycket ja...

    Fan skadeverkstaden på saab i västerås har inte lyckats särskilt bra med lagningen av min bil och skadechefen borde ta en charmkurs eller jobba i en mörk grotta.

    /M


    EDIT>> Jag tog mig friheten att editera ditt inlägg så länken blev klickbar.
    /Petson (Moderator)

  2. #2
    Verkligen tråkigt när sånt händer !

Liknande ämnen

  1. Att lita på verkstäder.
    Av Erber i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-23, 16:06
  2. Stora Klant tråden för oss hemma fixare
    Av _Strongman_ i forum Off Topic
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 23:18
  3. då va projekt bilen krockad vilken klant man är
    Av M frändberg i forum Allmänt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-08-21, 22:21
  4. Verkstäder i Enköping
    Av Bollek i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-07-06, 02:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •