Någon kanske har nytta av den. Jag har ingen anknytning till Trodo.
Någon kanske har nytta av den. Jag har ingen anknytning till Trodo.
Har Trodo bra grejer? Billigt oxå?
Samma som AUTODOC man väljer fabrikat allt från ekonomi till premium.
Jag slutade köpa på Autodoc efter jag hörde om han som beställde delar av ett märke, men autodoc bytte märke på delarna utan att säga nåt. Det har inte Trodo gjort, ännu...
Saab 900 T16 -1990
Lägger in den här. Mycket ”bang for the buch” nu på kampanjen 199kr.
https://www.jula.se/catalog/el-och-b...re-led-027550/
Ny.
Trodo är bra men har på senare tid blivit betydligt dyrare. Även de har väl insett att de är så kända nu att priset inte är det primära. Ungefär som Autodoc nuförtiden, många handlar ju där bara för att känns det som......
Att trodo numera har gott om "gratis" frakt tas nog igen på att allt tungt är det som blivit mycket dyrare. En bromsskiva som man kunde köpa för 200 förut kostar nu det dubbla typ......
Kan bitvis hålla med men om man jämför med exempelvis Mekonomen så är Trodo. Autodoc, Ak24 mfl billigare. Fördelen med dessa är att fabrikat framgår och man kan välja.
Finns några bra sidor på hemmaplan där fabrikat tillverkare framgår.
Ja jo men det finns flera andra också som inte är "kända" så att säga med precis samma upplägg. Svenska grossister med butiker och verkstäder är ju svårt att jämföra med. De har ju ett annat arbetssätt där en stor del av reservdelens kostnad är lagerhållning och att den finns dagen efter best. Det kan liksom ingen näthandlare konkurrera med.......
Även Vorto har gratis frakt (hemleverans) för beställningar över 500:-, gäller till 19/1.
KOD: GRATIS01
Handlade en hel del under Black week som Postnord givetivis lyckades slarva bort. Vorto skickade nya grejer direkt utan snack, rekommenderas!
Annars är det nog en billigare att köpa från en av de tyska sidorna om man inte har super bråttom, även om frakten är högre så är oftast priserna så pass mycket lägre att man har igen det om man ska köpa mer än någon enstaka pryl.