Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: HBO Max

  1. #1
    Exceptionell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    13 158
    Medlem#
    2555

    HBO Max

    Är det något att teckna sig för?

    Sista dagen idag för livslångt.

    Är det någon som vet hur dom kommer göra fram över eller om det finns någon annan hake?
    http://www.garaget.org/rz
    9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.

  2. #2
    MacGyver Mr_SunBears avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    4 016
    Medlem#
    3471
    Vet inte så mkt men sabin signade just upp sig på HBO Max vi har Nordic sedan tidigare.
    Björn #3471
    Västerås
    Graget.org: Mr_SunBear @ Garaget
    Instagram: mr_sunbears_garage

  3. #3
    Individuell mappning Fredrik / 1941s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    9 108
    Medlem#
    1941
    50% livet ut på normalpriset. Så chansen finns väl att de höjer normalpriset till Netflix Premium (179kr/mån)
    Verkar bara vara 1mån uppsägning. Så det kan ju så sett vara värt att chansa.

    "Du kommer att debiteras 44,50 kr/1 månad. Ditt abonnemang förnyas automatiskt varje 1 månad och du debiteras återkommande den vid var tid gällande abonnemangsavgiften (för närvarande 44,50 kr/1 månad) om du inte säger upp innan förnyelsedatumet. För att ändra eller säga upp ditt abonnemang, gå till Abonnemang i dina kontoinställningar för HBO Max. Om du säger upp innan förnyelsedatumet kommer du ha fortsatt tillgång till ditt abonnemang fram till slutet av den period som du har betalat för. Genom att klicka på "Starta abonnemang" så accepterar du att få omedelbar tillgång till HBO Max. Därmed kan du inte ångra ditt köp och få tillbaka abonnemangsavgiften."

  4. #4
    Steg 5 Mr.Os avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Inlägg
    5 192
    Medlem#
    ja
    Citat Ursprungligen postat av RZ Visa inlägg
    Är det något att teckna sig för?
    Om man måste fråga har man gissningsvis inget behov, dvs: Svar nej.

    Citat Ursprungligen postat av RZ Visa inlägg
    Sista dagen idag för livslångt.

    Är det någon som vet hur dom kommer göra fram över eller om det finns någon annan hake?
    Menar de livslång bindningstid är det väl det som är haken. Att binda sig livet ut alltså.
    Men om det är en livslång rabatt på 50% där man kan sluta abonnemanget när man vill är läget annorlunda. Då kan man ju testa och se om det är värt pengarna. Klart värt att kolla upp innan man tecknar sig.

    Tycker man att man behöver HBO Max är antagligen 50% rabatt bra. Det är väldigt individuellt med sk "TV"-tjänster/kanaler. Vissa verkar hänga med i allt i alla kanaler. Dock är det ganska vanligt att man med tiden tröttnar och ibland tom slutar titta.

    Hör man till dem som ändå bara använder hemmets skärmar till dator(er) kanske detta inte är något man funderar över att nappa på. Jag har en känsla att fler och fler går över till denna kategori.

    Hör man till de riktigt sportintresserade "måste" man ju ändå i princip ha allt som finns. Då är nog 50% bra. Dock talade jag nyligen med en sådan. Fd ekonomiansvarig i en allsvensk fotbollsklubb. Han ser det mesta. Dessutom var en till med i samtalet. En som nästan aldrig tittar på någon form av TV, några gånger per år, typ. Två ganska extrema tittare tror jag. Men båda ville slippa abonnemang och kunna köpa exakt det de vill se som "pay per view". Tror man att det är framtiden skall man kanske inte teckna sig för något alls. Men det är väl inte så ännu. Om man inte räknar med det enorma utbud som finns på internet

    Dvs behovet av att följa sk TV-serier och olika typer av sport mm är nog så individuellt att det är svårt att uttala sig om vad som passar någon annan. Dvs: Svar vet inte.
    §9974§90081§900086§95039502§9502*900095*9304*9509*9509
    CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,White
    Aero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2

  5. #5
    Steg 3
    Reg.datum
    aug 2009
    Inlägg
    3 486
    Jag läste en stund för att försöka förstå vad som ingick. Gick bet på det och läste istället villkoren. De kräver skiljenämnd på individnivå för att lösa tvister. Det är ju totalt orimligt. Undrar hur många som läser villkoren innan de tecknar abonnemang. Kanske inte spelar något roll om det går att bryta enkelt men det blir jag inte riktigt klok på. Däremot kan kunden bli utkastad närsomhelst utan anledning: "Varje abonnemangsleverantör kan koppla ur, stänga av eller säga upp ditt abonnemang och din tillgång till plattformen och/eller ditt HBO Max-konto omedelbart och oavsett anledning eller helt utan anledning."
    9-3 Aero 2000, 9-3 Aero SS 2005, BMW R1100RS 1993, tidigare 9000 CDi 1989, 900i 1985, 96 V4 1972

  6. #6
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 124
    TV känns rätt mycket 90-tal. Jag orkar väldigt sällan engagera mig i linjärt tittande. Jag såg Foundation på AppleTV nu när jag ändå fick det gratis, okej men inte mycket mer, skulle nog inte betalat för att titta. Allt annat de har verkar vara meh, i bästa fall.
    Köpte ny nalle hos Telia i fredags och passade på att säga upp så mycket TV-skit som gick, vi tittar aldrig, så varför betala? SVTPlay är det som används, om något...

  7. #7
    Steg 5 Mr.Os avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Inlägg
    5 192
    Medlem#
    ja
    Citat Ursprungligen postat av Fredrik / 1941 Visa inlägg
    50% livet ut på normalpriset. Så chansen finns väl att de höjer normalpriset till Netflix Premium (179kr/mån)
    Eller att de binder upp så många de kan med 50% erbjudandet. Kanske kör de samma igen en eller två gånger. Så länge det är några som nappar på det. När övriga tycker HBO Max då är för dyrt och väljer något annat istället är lösningen enkel. Man ger alla 60% rabatt rakt av. De med 50% livslångt betalar då mest tills de dör.
    §9974§90081§900086§95039502§9502*900095*9304*9509*9509
    CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,White
    Aero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •