Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Slitet förarsäte NG9-3 -08

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Skene
    Inlägg
    28

    Slitet förarsäte NG9-3 -08

    Hej!

    EDIT:

    Efter sisådär 7-8 år utan Saab är jag nu Saaägare och nu till en Saab 9-3 1.8t BioPower Liner 2008 med strax över 13000 mil på mätaren.

    Har mycket liten koll på NG 9-3 men med intresse brukar kunksapen komma. MEN jag skulle vara tacksam om jag kunde få svar
    på några frågor utav er som redan besitter kunskap och därmed spara massor av timmar av googling och för att sätta mig in i de funderingar jag har.

    1. Förarsätet är inte i bästa skick och jag tycker att det ger dåligt sidostöd, framför allt för vänsterbenet där vadderingen känns väldigt mjuk.
    Finns det någon bättre stol som jag kan byta till rakt av från nyare årsmodell eller från typ Aero (om de sportigare modell?) (antagligen byte även passagerarsidan också för att matcha)

    Tack på förhand!
    Senast redigerat av Moderator den 2020-08-31 klockan 18:18. Anledning: §3.1 Välj ett ämne som tydligt visar vad tråden du skapar handlar om.

  2. #2
    Välkommen tillbaka!

    Men reglerna har inte förändrats i stort så att posta alla kategorier av frågor en en tråd blir ofta rörigt och dina frågor har redan besvarats om du söker lite.
    Eller för att citera tidigare moderator
    Citat Ursprungligen postat av LM Visa inlägg
    Till nästa gång bör du veta att denne moderator ogillar "multifrågor" dvs som i detta fallet då växellådsfrågan hör hemma här medan turbofrågan bör ha legat i "Motor och motorstyrning" men det får väl gå då.


    Så redigera gärna och flytta dina frågor till respektive gren där de hör hemma.
    Säte - Allmänt
    Handsfree - Ljud & el
    Service av motor - Motor

Liknande ämnen

  1. Äntligen Saab ägare!
    Av Jaymz i forum Allmänt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-11-07, 17:25
  2. Saab ägare äntligen.
    Av stockiis i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 11:55
  3. Äntligen Saab-ägare!
    Av Travis i forum Allmänt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-07-16, 21:06
  4. Äntligen såld,Ha Saab igen!
    Av 900 T5 i forum Allmänt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 19:07
  5. Äntligen Saab ägare...!
    Av chrill3 i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 22:44

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •