Resultat 1 till 20 av 53

Ämne: Saab CabrioChallenge 2020 - Dalarna. Bilder+film+panorama

Trådad visning

  1. #1
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 959
    Medlem#
    Dolt

    Saab CabrioChallenge 2020 - Dalarna. Bilder+film+panorama

    Saab CabrioChallenge 2020 - Dalarna

    Ännu en fantastisk helg i sann Saabanda har kommit och gått. I år var vi inbjudna till det vackra Dalarna där det bjöds på fina vägar, vacker natur, god mat och härligt varmt sommarväder. Men det bästa var, som alltid på dessa träffar, alla glada människor i sina nedcabbade Saabar. Stort tack till arrangörerna Eva, Benny, Caroline och Henrik för en fantastiskt helg!


    Börjar med dessa två bilder från ett och samma ställe. Fler bilder och mer text kommer.*)

    Grangärde Musteri. Här bjöds vi på lördagsförmiddagen på smörgås och kunde handla must och annat gott i butiken.






    * = Min 15 år gamla dator med AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4600+ 2.4 GHz kämpar så gott den kan, men åldern börjar ta ut sin rätt. All tid vid datorn senaste två dagarna har nämligen gått åt att reboota efter krascher, leta minnes- och operativsystemfel. Bildfilerna finns tryggt kvar på kameraminnen och en extern hårddisk, så ingen fara med dom. Har dessutom fått ett gammalt moderkort som var på väg till skroten med en Intel i5 processor (är väl minst fyra till fem gånger så effektiv som min Athlon?) av min kometfotograferingskompis och en SSD är på ingång. Hittar jag nu bara lite till DDR3-minne som matchar det som redan finns på det "nya" moderkortet kommer redigeringen (datormässigt i alla fall) gå som en dans. Skriver detta inlägg på min gamla dator, men vet inte hur länge till den orkar innan det är dags för nästa ombootning. Chassit öppnat, bordsfläkt blåser, minnena är tilltryckta och tummarna hålls.

    9 användare gillar detta inlägg


    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

Liknande ämnen

  1. Svar: 22
    Senaste inlägg: 2020-08-24, 20:28
  2. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2019-02-04, 21:02
  3. Svar: 96
    Senaste inlägg: 2011-10-10, 22:18
  4. Svar: 141
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 14:52
  5. Saab Cabriochallenge 2009 i bilder
    Av mioh i forum Allmänt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2010-01-23, 00:04

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •