Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Autolead

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Ystad/Södra Skåne
    Inlägg
    261
    Medlem#
    6210

    Autolead

    hej!

    Ska koppla ljud i bilen imorogn, men ser att förra ägaren var hygglig att låta batterikablen o lågnivåkablen vara kvar.
    Märket på lågnivåkablen är Autoleads och själva kablen är rosa, tror ni det är något att ha? Har nämligen alldrig hört talas om autoleads Bättre än mds lågnivåkabel tex?

    sen undrar jag hur stor skilldnaden kan vara mellan olika tillverkare och är det prisbart att lägga par hundralappar extra?

    Mvh
    Kör: 9000CSE 2,3T-95

  2. #2
    Steg 1
    Reg.datum
    feb 2005
    Ort
    Lycksele / Umeå
    Inlägg
    1 230
    Jag har kört med Autoleads billigar saker å tycket det var ok. Har för mig att Autoleads gör bra saker. Sen hur stor skillnad det mellan olika märken kan jag inte uttala mig om, men kör med biltemas nu och det fungera bra det också tycker jag.

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Sundsvall
    Inlägg
    888
    Jag kanske är fånig men jag har fått för mig att det inte är så stor skillnad på kablage, iaf inte strömkablar... finns nog många som har betydligt dyrare kablar men endå har genomslag från generatorn.

    Prova koppla ihop och lyssna själv o berätta vad du tycker
    http://www.garaget.org/backhead
    Saab 9000 Talladega, Saab 9-3 SS Aero

  4. #4
    Helt original
    Reg.datum
    feb 2004
    Inlägg
    572
    Det är inget fel på Autoleads..Det är det som brl iaf. här i stan nästan enbart säljer av..
    Kvalité på biltema strömkabel och tex. dls...det finns ingen skillnad.
    Har själv biltema nu, men har även haft dls förut och märker ingen skillnad alls..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •