Resultat 1 till 20 av 52

Ämne: Omlackering 9-3 Aero -05

Trådad visning

  1. #1

    Omlackering 9-3 Aero -05

    Vet inte om det finns något intresse för det här men kör ändå, kanske någon får tips om hur man kan kan gå tillväga.
    Min 9-3 Aero -05 har jag ägt sedan 2007 och har körts sommar som vinter och med åren har det fått lite blemmor i form av stenskott och den klassiska ärgningen på handtagen och speglarna.
    Efter lite letande så hittar jag en lackerare och skickar över lite bilder och vi dividerar lite fram och tillbaka om vad jag är ute efter och om han kan leverera det.
    Vi bestämmer pris och datum och dagen passerar när bilen ska lämnas in och efter 1 vecka så skippar jag det hela och anlitar en annan som tar in bilen på utsatt dag.
    Bifogar lite förebilder på det som är mindre bra med bilen och en där nedmonteringen börjat. Bilen ska lackeras efter konstens alla regler och med extra klarlack och mellanslipning för bästa finish.

    Ska man göra så här stora jobb så är referenser och att man pratar med flera A och O för att det ska ha någon chans att bli bra. Jag gick på det förväntade slutresultatet och inte priset när jag gjorde mitt val.
    Lägger upp flera bilder allt eftersom.
    Bifogade bilder Bifogade bilder

    1 användare gillar detta inlägg



Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •