Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Plåthammare.. mothåll..

  1. #1
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Kumla..
    Inlägg
    1 233

    Plåthammare.. mothåll..

    Var kan man köpa detta? Har letat i de flesta affärer här hemma men inte hittat.. så finns det på nätet så vore det ju bra..

    Såg att Micro har på hemsidan.. dock vet jag inte hur kvaliteten är på dessa.. verkar väldigt billiga
    Saab 99 Turbo -78 (Projekttråd)
    Saab 9-3 2.0t -99
    Volvo V50 2.0D -07

  2. #2
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    772
    Feltema

  3. #3
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Kumla..
    Inlägg
    1 233
    Citat Ursprungligen postat av Johan W
    Feltema


    den verkar dom ha slutat med.. har kollat både i Örebro å Linköping..

    Har hört att dessa billigare satser bara e skit.. men men.. har iaf beställt en hos Micro nu iaf..
    Saab 99 Turbo -78 (Projekttråd)
    Saab 9-3 2.0t -99
    Volvo V50 2.0D -07

  4. #4
    Steg 4
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    4 606
    Har en sån sats från Biltema, köpte den när jag skulle rikta en skada på min gamla brukshink, och jag kan bara meddela att de fungerade alldeles utmärkt.
    Proffsknackar man plåt på heltid är dem väl att betrakta som verklig lågbudget, men för en glad hobbypulare som mig som behövde rikta en bakskärm en gång var det väldigt prisvärt. Råkade se också att Jula har nästan likadana billigt.

    Fanns på Biltemas hemsida http://www.biltema.se/products/product. ... emId=80704
    Kör Mercedes GLK, Mercedes 560SEC, Saab 9-5

  5. #5
    Steg 3
    Reg.datum
    jul 2004
    Ort
    Jönköping/Värnamo
    Inlägg
    3 642
    Citat Ursprungligen postat av 9000CSE
    Har en sån sats från Biltema, köpte den när jag skulle rikta en skada på min gamla brukshink, och jag kan bara meddela att de fungerade alldeles utmärkt.
    Proffsknackar man plåt på heltid är dem väl att betrakta som verklig lågbudget, men för en glad hobbypulare som mig som behövde rikta en bakskärm en gång var det väldigt prisvärt. Råkade se också att Jula har nästan likadana billigt.

    Fanns på Biltemas hemsida http://www.biltema.se/products/product. ... emId=80704
    vet att den där satsen har varit svårt att få tag i, en kompis skulle ha tag i den, vecka 37 sa dom... detta var i februari...

  6. #6
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Kumla..
    Inlägg
    1 233
    Hämtade ju ut en på MICRO.. vet inte riktigt om kvaliteten är så värt.. men de får man väl räkna med när man e dumsnål
    Saab 99 Turbo -78 (Projekttråd)
    Saab 9-3 2.0t -99
    Volvo V50 2.0D -07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •