Hej en liten fråga! Finns det någon vinge att köpa till en saab 900 1997 årsmodell cabbe?
Hej en liten fråga! Finns det någon vinge att köpa till en saab 900 1997 årsmodell cabbe?
Hej Swepart och välkommen till forumet. Jag skulle rekommendera dig att lägga upp en annons under Pryltorget köpes för att enklast få napp på det du söker. Så länge du inte bara skriver en fråga om vingen ens finns i cirkulation, i sådant fall är du i rätt del av forumet
Svar på din fråga har jag tyvärr inte.
//Kerim
Saab 9³ Aero -01 Steg 6 350hk BioPower
Saab 95 Griffin -10 Steg 4 315hk BioPower
Tech2 med CANdi samt GlobalTIS och säkerhetsaccess.
Okej tack provar där!
Såvitt jag förstår är den sjukt svår att få tag i numer. Jag fattade inte vilken tur jag hade när jag köpte den till min dåvarande cabbe.
Okej låter ju riktigt trist det! Menar att det ska va så svårt!
Jag hittade en på en skrot i usa på eBay. Finns ganska mycket delar till cabbarna där.
Dock är dollarn hög och det tillkommer tull och frakt.
Den här bilen har en spoiler,hör med säljaren.. https://www.ebay.com/itm/Driver-Left...gAAOSwcZNcty7E
Saab 9-3 -00 Cab b234r
Saab 9-3 -10 SS Aero 2,0t
Sök på det här numret på eBay så hittar du en spoiler. 323764130197
Saab 9-3 -00 Cab b234r
Saab 9-3 -10 SS Aero 2,0t
Tackar ska göra det
En kanske super dum fråga idetta! Men vingarna som sitter på typ 9-3 som har uttag för bakrute torkar passar väl inte menar hållet kan man ju fylla igen o sen lackera men som sagt en jäggedum fråga! Men ändå tacksam för svar! Av er som kan detta!!
Coupé/5D har annan form på bagageluckan, så det blir nog inte så lyckat att försöka få dit en sådan vinge.
9000 A50 2.0t -97 bruksbilen
9000 CSE 2.3T -95 pysselbilen
9000 -85 projektet som spelar död