Resultat 1 till 20 av 26

Ämne: Får äntligen köpa Saab igen, tänkte slå till på denna 9-3 V6 2.8T, invändningar?

Trådad visning

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2019
    Inlägg
    8
    Medlem#
    -

    Får äntligen köpa Saab igen, tänkte slå till på denna 9-3 V6 2.8T, invändningar?

    Alltid gillat Saab men hon som bestämmer har ratat tills nu, då hon inte står ut med min ångest längre säger hon.

    Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Saab 9-3 Aero Sportcombi V6 turbo 2.8L https://www.blocket.se/vi/85039124.htm

    Har spanat in denna. Låga mil och väl dokumenterad. Står nära mina föräldrar och har roddat i objektet, Nordic är ju väl renomersde här med så känns rimligt på alla sätt och vis. Affären är uppgjord o klar, hämtar bilen under söndagen och slutbetalar.

    Men! Vill gärna ha proffsens åsikt i läget. Priset? Vad bör jag kolla? Borde jag avstå V6 2.8t variant och ta något annat? Jag är en man av mitt ord så kommer ju köpa bilen.

    Mitt enda aktiva val jag övervägt är en Faceliftad 1.8t Biopower mellan 08 och 10. Men det är ju två helt olika bilar, vill ha lite fart.

    Hur hade ni tänkt? Har jag gjort ett knepigt inpulsköp eller blir jag toknöjd, ha.
    Senast redigerat av Lillasnabben den 2019-05-12 klockan 01:36.

Liknande ämnen

  1. Tänkte köpa OBD-2 Scanner passar denna till min bil ?
    Av victorwww i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-12-17, 10:40
  2. Äntligen såld,Ha Saab igen!
    Av 900 T5 i forum Allmänt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 19:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •