Resultat 1 till 17 av 17

Ämne: ang mantorp 27/8

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    jul 2005
    Inlägg
    25

    ang mantorp 27/8

    tänkte höra lite vad som gäller för oss tpc medlemmar som tänkt komma.
    finns det nån ansvarig som kan dra lite om priser, hur allt praktiskt går till med tider, regler som gäller för bil/förare osv.
    har inte vart på nå liknande förr så är inte lätt att veta.
    antingen om når kan dra lite info här eller skicka ett mail till mej eller annan ansvarig på tpc.
    ja eller nått liknande iallafall!!

    //niklas

  2. #2
    Sugmotor
    Reg.datum
    jul 2005
    Inlägg
    25
    ingen som har koll på sånt?

  3. #3
    Steg 3 Roger #2378s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 704
    Medlem#
    2378
    "Mera info kommer om detta inom kort" står det på hemsidan men eftersom ingen info kom alls innan Kinnekulleträffen så lär tyvärr inget hända innan Midlanda eller Mantorp heller.

    Vi kan bara konstatera att hemsidan är ett stort sorgebarn här på STCS...

  4. #4
    Sugmotor
    Reg.datum
    jul 2005
    Inlägg
    25
    ofan är jävla sugen på att åka dit en sväng, men om det är så pass dålig organisatör att inte gå ut med info i förtid, hur blir det då om man dyker upp på plats kan man ju undre...

  5. #5
    Steg 6
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    6 880
    vore kul och veta om det blir 402m ? eller bara 201m

  6. #6
    Steg 3 Roger #2378s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 704
    Medlem#
    2378
    Citat Ursprungligen postat av knotan
    ofan är jävla sugen på att åka dit en sväng, men om det är så pass dålig organisatör att inte gå ut med info i förtid, hur blir det då om man dyker upp på plats kan man ju undre...
    På plats brukar det funka väldigt bra. Det är bara hemsidan och informationen innan träffarna som är "lite mindre bra".

    Citat Ursprungligen postat av M frändberg
    vore kul och veta om det blir 402m ? eller bara 201m
    Brukar bli 201m.

  7. #7
    Sugmotor
    Reg.datum
    jul 2005
    Inlägg
    25
    jaja.... rabiatmotor har strippkörning den 28de i västervik, anmälde mej dit istället,
    skippar stcs träffen pga den dåliga organisation som visats från ansvariges sida,
    lite synd. var ju sugen på å läxa upp några gamla grävlingar

  8. #8
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2004
    Ort
    Skene
    Inlägg
    1 007
    Citat Ursprungligen postat av Roger #2378
    "Mera info kommer om detta inom kort" står det på hemsidan men eftersom ingen info kom alls innan Kinnekulleträffen så lär tyvärr inget hända innan Midlanda eller Mantorp heller.

    Vi kan bara konstatera att hemsidan är ett stort sorgebarn här på STCS...
    De va ett JÄVLA klagande försök att göra de bättre istället de e nog inte så lätt att få allt att klaffa jämt va glad istället att de blir en träff överhuvud taget om folk håller på att klaga som du gör så kanske dom bestämmer sig för att inte ha några träffar över huvudtaget i fort sättningen..............Tänk dig för innan du öppnar munnen för mycke......
    Är inne på min 5:e OG900 TurboDe räcker inte med mycke effekt,man ska ju kunna köra bil också!!!
    In hoc signo vinces 5146

  9. #9
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    141
    1. STCS är en av de äldre och större märkesklubbarna i Sverige, har haft viss växtvärk och därmed vissa problem.

    2. STCS har trots detta mycket bra Organisationgällande klubbträffar, speciellt i år!!

    3. Jämför själv mot andra bilklubbars träffar, som enbart fungerat p.g.a. betydligt färre deltagare på träffarna(b.la. TPC).

    4. Dessutom är det inte säkert att banansvariga m.m sitter uppkopplade "online" konstant, finns ju mer här i livet...

    5. http://www.stcs.nu/traffar/mantorp.htm
    Såld 9-3 AERO 2005
    Audi A4 Avant 2.0 TDI quattro 170hk 2008

  10. #10
    Steg 6
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    6 880
    jag tycker vi har det bra allt kan bli bättre men då får vi väl hjälpas åt det är ju inte styrelsens klubb utan allas så man kan ju inte klaga på dom så fort det inte är 100%

    hur som helst så tycker jag fortfarande att någon kan ge mig ett svar på min fråga som jag har ställt lite här och ar nu BLIR det 402m eller 201m elle rhur ligegr det till.... kan va bra att vet vilken bil man ska ta emd sig..

    mvh martin

  11. #11
    Steg 3 Roger #2378s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 704
    Medlem#
    2378
    Citat Ursprungligen postat av vrid
    Citat Ursprungligen postat av Roger #2378
    "Mera info kommer om detta inom kort" står det på hemsidan men eftersom ingen info kom alls innan Kinnekulleträffen så lär tyvärr inget hända innan Midlanda eller Mantorp heller.

    Vi kan bara konstatera att hemsidan är ett stort sorgebarn här på STCS...
    De va ett JÄVLA klagande försök att göra de bättre istället de e nog inte så lätt att få allt att klaffa jämt va glad istället att de blir en träff överhuvud taget om folk håller på att klaga som du gör så kanske dom bestämmer sig för att inte ha några träffar över huvudtaget i fort sättningen..............Tänk dig för innan du öppnar munnen för mycke......
    Jag sitter inte i styrelsen. Jag har heller inga förtroendeuppdrag i klubben. Gjorde jag det skulle jag se till att nödvändig och efterfrågad info fanns på rätt plats i god tid. Trevligt och nyanserat inlägg du gör för övrigt. Bra jobbat!

    Citat Ursprungligen postat av m_917
    1. STCS är en av de äldre och större märkesklubbarna i Sverige, har haft viss växtvärk och därmed vissa problem.

    2. STCS har trots detta mycket bra Organisationgällande klubbträffar, speciellt i år!!

    3. Jämför själv mot andra bilklubbars träffar, som enbart fungerat p.g.a. betydligt färre deltagare på träffarna(b.la. TPC).

    4. Dessutom är det inte säkert att banansvariga m.m sitter uppkopplade "online" konstant, finns ju mer här i livet...

    5. http://www.stcs.nu/traffar/mantorp.htm
    1. Instämmer
    2. Klubbträffarna har alltid varit bra. Infon innan träffarna har tidigare alltid varit bättre än i år.
    3. Har aldrig varit på nån annan klubbs träff. Har du?
    4. Det gör dom säkerligen inte men information till medlemmarna skall ändå vara korrekt och på plats i god(rätt) tid. Har du en annan åsikt?
    5. Info om Mantorpsträffen kom på plats efter att jag i förra veckan via e-post påpekat för webbmaster att infon saknades. Innan såg "infon" ut såhär: http://www.stcs.nu/info.htm

    edit:
    Nu är infon inför Mantorp uppdaterad och riktigt, riktigt bra! Tack för det och bra jobbat!

  12. #12
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Stockholm/Norrtälje
    Inlägg
    55
    Tänkte komma å se vad saabarna går för på banan, hur jämnt det går på motorväg har jag ju redan sett...

    Har några frågor som jag hoppas ni kan/vill svara på:
    När är sista tid att anlända om man endast tänkt deltaga i bankörningen?
    Mellan 8 och 9 eller kan man komma i god tid före förargenomgången 12.00?

    Vad kostar det för en TPC:are att delta?

    I din backspegel på Lördag
    Jonny
    ________________
    Power by pressure
    Driven by passion

  13. #13
    Steg 2
    Reg.datum
    okt 2003
    Ort
    Mellanmjölkens land
    Inlägg
    2 115
    Medlem#
    5389
    Om jag inte fått det helt bakom foten så är det väl ENDAST Saab/STCS som gäller för dagen?

  14. #14
    Individuell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    21 300
    Citat Ursprungligen postat av Magnus Aero
    Om jag inte fått det helt bakom foten så är det väl ENDAST Saab/STCS som gäller för dagen?
    TPC är inbjudna också.

    Mvh

    KK
    Saablös efter att nu ha avslutat Projekt Skattesmitaren v. 2.0, en 9-3 SC BioPower Aero med Steg 5+. Bruksar numera vit BMW X3, busar runt i gul Mini Cooper S Cab och sätter skräck i V8-åkarna i skärgården med en svart 304 hk Yamaha SHO.

  15. #15
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Stockholm/Norrtälje
    Inlägg
    55
    Citat Ursprungligen postat av KK
    Citat Ursprungligen postat av Magnus Aero
    Om jag inte fått det helt bakom foten så är det väl ENDAST Saab/STCS som gäller för dagen?
    TPC är inbjudna också.

    Mvh

    KK
    Trevligt, hade för mig det.

    Vem tar vem runt mantorp då, saab el. volvo? Någon steg 3 chippad bil som vågar ?

    Någon som vet om man kan komma runt 11?

    //Jonny som kastar handsken å kanske får käka upp den...
    ________________
    Power by pressure
    Driven by passion

  16. #16
    Steg 2
    Reg.datum
    okt 2003
    Ort
    Mellanmjölkens land
    Inlägg
    2 115
    Medlem#
    5389
    Citat Ursprungligen postat av KK
    Citat Ursprungligen postat av Magnus Aero
    Om jag inte fått det helt bakom foten så är det väl ENDAST Saab/STCS som gäller för dagen?
    TPC är inbjudna också.

    Mvh

    KK
    Aha, missförstånd från min sida

  17. #17
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Stockholm/Norrtälje
    Inlägg
    55
    Hoppas det är OK att man kommer före förargenomgången då.

    Fick tyvärr inget besked om detta, men kliva upp vid 05 på en ledig dag finns inte i min vokabulär så det måste bli såhär

    Håll till höger, gärna med blinkers påslagen...
    Edit: Sa han som själv höll till höger då automatlådan inte alls ville vara med på bankörning
    RIDÅ...
    ________________
    Power by pressure
    Driven by passion

Liknande ämnen

  1. Mantorp 24 Maj
    Av MRX i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 19:44
  2. mantorp
    Av kallan i forum Allmänt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-08-23, 14:24
  3. Mantorp 27/8
    Av ViggenSthlm i forum Officiella klubbträffar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-08-17, 10:38
  4. Mantorp den 6:e
    Av Gud i forum Allmänt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-02, 13:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •