Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Bilen är såld

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Strömstad
    Inlägg
    144
    Medlem#
    -

    Bilen är såld

    Hej!

    Fick upp ögonen för en Subaru Outback. Så mycket att jag till slut köpte den. I samma veva blev Saaben inbytt. Så nu är jag inte längre en Saab-ägare.

    Jag kan i alla fall säga att jag hade fyra ganska bra år med min Saab. Älskade motorn m.m.

    När det kommer till kritan så var det markfrigången, bränsletörsten, rost och oro för kommande dyra reparationer (nivådämpare, kedja m.m.) som tillslut fick vågskålen att väga över.

    Kommer att lägga upp en försäljningstråd inom kort där jag säljer en del delar som jag har liggandes. Håll utkik!

    Jag kanske kommer tillbaks. Hur som helst så vill jag tacka för ett väldigt trevlig bemötande från er alla. Alltid lika hjälpsamma!

    Mvh
    Kristian

    2 användare gillar detta inlägg


    Nu Subaru Outback 2.5i Summit med CVT 2016. FÖRR Saab 9-3 SC 2.8T V6 Aero XWD AT 2008 Laserröd med eSID2.

  2. #2
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 959
    Medlem#
    Dolt
    Du har gått från Outback, till 9-3, tillbaka till Outback. Är du konsekvent så blir det säkert en 9-3 om några år igen.

    Själv kör jag både Saab och Subaru sedan några år tillbaka och har ibland funderat på att köpa mixen av de båda, det vill säga en 9-2x. Subaru var ju dessutom delaktig i faceliften av og9-5 ”Dame Edna”, så att gå från Saab till Subaru, eller tvärtom, känns ju helt naturligt. Lycka till med nya bilen!

    1 användare gillar detta inlägg


    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

  3. #3
    Steg 1 benny900s avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    1 266
    Medlem#
    6770
    ”Jag skulle aldrig sålt den där Saaben” kommer du säga nån gång i framtiden. Men lycka till med subaron

Liknande ämnen

  1. Svar: 189
    Senaste inlägg: 2010-12-11, 14:33
  2. Saab 99 GLi-16. Bilen äro såld.
    Av Krister K i forum Projekt
    Svar: 136
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 16:49
  3. Då va bilen såld :( !!
    Av ICE T8 i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-05-05, 19:58

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •