Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 21 av 21

Ämne: Hjulinställning Göteborg, gärna österut

  1. #21
    Helt original
    Reg.datum
    maj 2016
    Inlägg
    506
    Har nu varit hos Pekka och måste säga att det var en mycket positiv upplevelse. Kul att det finns såna här ställen. Så länge jag kan leva med dropin-systemet ser jag ingen anledning att gå någon annanstans.

    För att förenkla besöket bör man tänkt igenom vad man vill ha utfört alternativt vilket problem man har och meddela detta vid besökets början. Vill man ha vinklar nedskrivna kan man kanske få det, om man säger till innan. Besöket går snabbt men med omsorg om både arbetet och kundens plånbok. Jag fällde vid besökets slut en kommentar om att nåt klonkade ibland varpå Pekka (?) sa att han hade kunnat kolla några grejer medans bilen var uppe om jag sagt det tidigare. Det låga priset fick mig att tro att det var hjulinställning och inget annat som gällde, så jag vågade inte fråga En annan bussning bad jag honom kolla när bilen var uppe, det var inga problem.

    Kommer definitivt tillbaka. Med tanke på det låga priset (jag gav 600 totalt för 4-hjulsinställning, är väl 300-350 för en axel tror jag) så kan jag faktiskt tänka mig att åka dit både när jag bytt något och även INNAN jag byter något jobbigt för att få bekräftat att min egna feldiagnos stämmer.
    Senast redigerat av masthugg den 2018-05-04 klockan 12:32.

Liknande ämnen

  1. Verkstäder som utför hjulinställning i Göteborg?
    Av Frost i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-25, 17:37
  2. Uppgraderingslista 9-5 2.0t -02, kommentera gärna!
    Av fto i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 16:31
  3. LMM - Gärna snabbt svar!
    Av Mokko J i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 20:31
  4. Hjulinställning / Göteborg
    Av Pebben i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 15:22
  5. Hjulinställning - Göteborg/Kungälv?
    Av Sundance Kid i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-04-03, 20:31

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •