Någon som kan photoshoppa iordning en svart NG9-3 SC med Hirsch 1 fälgen?
Blev ju med V6a igår så måste få på en omgång fälgar på den med.
Någon som kan photoshoppa iordning en svart NG9-3 SC med Hirsch 1 fälgen?
Blev ju med V6a igår så måste få på en omgång fälgar på den med.
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Typ så? Kanske lite för stora (mot hur de skulle vara i verkligheten)
iu-3.jpg
(och grattis till en kul motor )
Mvh Johan
93 Aero Coupé -00 • 93X BioPower XWD -10
Tidigare: 99 GL -84 • 9000 Aero -96 • 93 Aero XWD SC -08 • 95 Aero SC -06 • 93 2.0t Linear SC -06 • 93 Turbo X SC
Tack.
Såg väl inte så dåligt ut?
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Fälgarna funkar hyffsat, men det är väldigt mycket gummi runt dem :-S Ser ju ut som däck utanpå 16".
/Johan
Jag tänkte att RZ skulle ha lite att ta av med sin vridstarka V6:a
Det blir nog fräsigt, men spacers krävs va?
Mvh Johan
93 Aero Coupé -00 • 93X BioPower XWD -10
Tidigare: 99 GL -84 • 9000 Aero -96 • 93 Aero XWD SC -08 • 95 Aero SC -06 • 93 2.0t Linear SC -06 • 93 Turbo X SC
Aldrig spacers.
Får se hur jag gör, nu med 2 svarta kombis så får vi se vilken bil som får vilka fälgar.
4-hjulsmätning utförd alldeles nyss.
Även justerat rullomkretsen från 208cm som dom flesta NG9-3 verkar ha till 200cm, nu stämmer hastighetsmätaren lite bättre än tidigare.
Hann inte ens köra en mil innan trimmet åkte i
Senast redigerat av RZ den 2018-03-20 klockan 16:22.
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Jag tycker dom där hirscharna är snygga men är dom tunga?
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Att fälgarna är lätta väger tungt;-)
SAAB SC 2,0T Aero (2009) XWD/eLSD (MMXVIII)
Är inte de fälgarna gjorda för 9-5, alltså fel ET? Eller finns samma fälg i två varianter?
Mvh Johan
93 Aero Coupé -00 • 93X BioPower XWD -10
Tidigare: 99 GL -84 • 9000 Aero -96 • 93 Aero XWD SC -08 • 95 Aero SC -06 • 93 2.0t Linear SC -06 • 93 Turbo X SC
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Brumbilar(og9-5 Vector SS 2.3T & og9-5 Aero SC 2.3T & Volvo S60 T8 Polestar)
Gröna Faran gjorde en gång i tiden - 11,15@218km/h strippen - 100-200km/h@5.816s gatan
Att bygga växellådor är ren o skär njutning!
Det är väl 8" breda fälgar? Då bör väl ET inte vara samma som på 7"?
/Johan
Johan hade kollat senare och hade rätt, det är ET42.
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Bilderna är klickbara, fick inte in stora direkt.
Så här blev det med Hirsch 1 på min bil.
Hirsch 1.jpg
Här på hennes bil med Griffinfronten som fick Hirsch II, ledsen för skitig bil och 4 v-däck i bagaget.
Hirsch 2.jpg
Så nu är det bara att komma med kommentarer.
Senast redigerat av RZ den 2018-04-12 klockan 21:31.
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.
Stilrent och snyggt i bägge fallen. Förvånad över Hirsch-1:orna - blev ju hur snyggt som helst
SAAB SC 2,0T Aero (2009) XWD/eLSD (MMXVIII)
Tack.
Faktiskt ännu bättre i verkligheten.
Dessa är tagen med en Sony Z5.
http://www.garaget.org/rz
9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.