Resultat 1 till 20 av 39

Ämne: Turbotrycket goes Digital!

Trådad visning

  1. #21
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Hej!

    Nu räcker det med denna gnällton!

    Vi har under flera år efterfrågat redaktör för att kunna skriva klubbtidningar sedan jag blev ordförande för nu mer än 4 år sedan.

    Och förutom några enstaka tidningar som Jan Färnström orkade med att få ut, på grund av att han varit av oss upptagen med mycket annat inom klubben, har vi mer eller mindre gått tomma utan klubbtidningar alls.

    Så för att genom minsta möjliga ansträngning få ut kommunikation till betalande medlemmar anmälde sig Samuel Flodeby frivilligt.
    Detta för att få ut redan skrivna artiklar som ännu inte publicerats.

    Och Samuels huvudfokus är ansvarig för sponsorer och rabattgivare, så för att inte ta för mycket tid från detta fick han från Mig riktlinjer att lägga minimalt med tid på detta och fortsätta att hålla fokuset uppe på att skaffa fler sponsorer och rabattgivare för klubbens medlemmar.

    Så jag blir urless på att ni förväntar er att vi likt ett företag ska ha kunnat tänka ut allt, ha testat av allt med alla olika kombinationer av webbläsare och testgrupper och ändå kommit ut inom rimlig tid från att idéen har kläckts till att ni kan få ta del av den.

    Att tidningen sedan inte ser ut som en proffsigt genomarbetad tidning är för att jag bett Samuel att inte lägga det på den nivån.
    Och Samuel kan verkligen göra en proffsigt genomarbetad tidning, men nej, huvudfokus för honom är sponsorer och rabattgivare.

    Hade vi behövt göra enligt konstens alla regler och enligt alla era krav hade vi aldrig någonsin fått ut något alls, för med ideella krafter skulle detta då tagit för lång tid, och då skulle det klagats på att det tar för lång tid.

    Det känns tyvärr som att det är lättast att klaga på...

    Hälsningar från ordföranden som är trött på alldeles för mycket gnällande från vissa individer.

    5 användare gillar detta inlägg



Liknande ämnen

  1. Digital FM-modulator till 9-5
    Av rgolsson i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-12-22, 14:48
  2. canal digital boxar
    Av mathias.w i forum Off Topic
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 18:30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •