Nu är jag igång igen och letar med nostalgiska men användbara saker. Söker nu någon som i sin ägo har antingen själva subwoofern (Monterad bakom vänster bakskärm i bagageutrymmet) eller hela systemet.

Hade anläggningen monterad i min 9000 1989 och var mycket nöjd med ljudet, trots liten lådvolym spelade subwoofern ren och klar bas balanserad till resten av systemet.

Tyvärr hann jag inte plocka ut alla grejorna innan bilen skrotades (Hamnade på taket i en åker p.g.a att jag tvingats väja för mötande bil i mitt körfält) och saknaden är stor .

Har gjort lite efterforskningar via gamla Luxorkontakter, men inte lyckats få tag på ritningar eller övrig dokumentation.

Då jag tänkt bygga en ny behöver jag därför låna en för att se konstruktion och ta mått på låda och högtalare (Som för övrigt lär vara 6 ohms 5.25" monterade "Push/Pull").

Hör av er ni som är lyckliga att inneha subwoofer eller hela anläggningen, sitter den monterad i bilen så åker ag gärna och mäter på plats om det inte är alltför långväga bort.

/Med vänlig hälsning, Göran.