Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Mekplats I Floda erbjuds

  1. #1
    Helt original
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    884

    Mekplats I Floda erbjuds

    Flyttade ut till Floda från att tidigare ha bott i centrala GBG. Bor nu i radhus med ett riktigt bra mekgarage. När jag bodde i centrala Gbg saknade jag ofta ett garage där man kunde greja lite med bilen i lugn och ro. Nu har jag den möjligheten och jag delar gärna med mig av denna möjligheten.

    Garaget använda flitigt, tyvärr kan jag inte erbjuda permanent garageplats/vinterförvaring. Det finns rätt gott om plats när man mekar och det finns arbetsbänk med skruvstäd mm. De flesta ”basic” verktygen finns och jag köper ständigt mer verktyg för att utöka arsenalen. Garaget går att värma upp på vintern.

    Så behöver du mekplats så säg till. Jag hjälper gärna till att skruva då jag vill lära mig och jag tycker det är riktigt kul. I utbyte så kanske jag frågar dig om jag kan få lite assistans någon gång jag behöver skruva med bilen.


    Skickat från min iPad med Tapatalk

    8 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-3 Vector 175hk/200hk 2008

  2. #2
    Steg 5 Mr.Os avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Inlägg
    5 177
    Medlem#
    ja
    Grattis!
    Trevligt med garage som inte är en lokalavdelning till kommunens återvinningsanläggning för osorterat...
    §9974§90081§900086§95039502§9502*900095*9304*9509*9509
    CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,White
    Aero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    okt 2017
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1
    Medlem#
    -
    Hej!
    Både jag och min bror kör Saab och har lyckats få problem samtidigt. Han behöver byta en fjäder bak och själv fick jag förmodligen turboras nu. Undrar om erbjudandet fortfarande är aktuellt, då brorsan (__johan här på forumet) är fartygsmekaniker och skruvar gärna själv!
    Vänliga hälsningar,
    Fredrik

  4. #4
    Helt original
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    884
    Självklart skicka ett PM så kan vi kolla när det passar


    Skickat från min iPad med Tapatalk

    1 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-3 Vector 175hk/200hk 2008

  5. #5
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2009
    Ort
    Floda
    Inlägg
    1
    Citat Ursprungligen postat av manganish Visa inlägg
    Flyttade ut till Floda från att tidigare ha bott i centrala GBG. Bor nu i radhus med ett riktigt bra mekgarage. När jag bodde i centrala Gbg saknade jag ofta ett garage där man kunde greja lite med bilen i lugn och ro. Nu har jag den möjligheten och jag delar gärna med mig av denna möjligheten.

    Garaget använda flitigt, tyvärr kan jag inte erbjuda permanent garageplats/vinterförvaring. Det finns rätt gott om plats när man mekar och det finns arbetsbänk med skruvstäd mm. De flesta ”basic” verktygen finns och jag köper ständigt mer verktyg för att utöka arsenalen. Garaget går att värma upp på vintern.

    Så behöver du mekplats så säg till. Jag hjälper gärna till att skruva då jag vill lära mig och jag tycker det är riktigt kul. I utbyte så kanske jag frågar dig om jag kan få lite assistans någon gång jag behöver skruva med bilen.


    Skickat från min iPad med Tapatalk
    Hej, är det här erbjudandet kvar nu vintern 2019-2020? Jag bor i Floda och har en Saab 9-3 Aero XWD som behöver servas på flera sätt, någon gång under vintern.

Liknande ämnen

  1. Sökes; Garage/mekplats
    Av Lusse i forum Stockholm med omnejd
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-07-26, 16:13
  2. mekplats sydvästra Skåne
    Av spinnster i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-03-29, 22:07
  3. oljud i växellådan, låt teorierna flöda ! // LÖST !
    Av fermer i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2012-05-02, 18:18
  4. Mekplats i centrala Göteborg
    Av TurboVulc i forum Allmänt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 12:29
  5. SAAB 9-5 Turbo Edition, Engelsmän erbjuds specialsaab
    Av Fredrik / 1941 i forum Allmänt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 19:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •