Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Resultat 181 till 185 av 185

Ämne: Feedback angående det nya medlemssystemet

  1. #181
    Steg 1
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    1 037
    Medlem#
    10604
    Hej & god fortsättning till er alla!

    Många av de problem jag stött på har blivit lösta, så som inloggning etc.

    När det gäller utskrift av kortet så fungerar det med ctrl+p, men onekligen så printas ju hela sidan vilket jag kan tycka är slöseri, så optimalt är det ju inte. Om man bara kunnat klicka på bilden och välja att spara till dator, eller skriva ut så är ju det ur världen.

    Sen är det ju intressant att man via mobilen med chrome i stående läge klipper en bit av bilden (så som hermans bild visar), men lägger man mobilen ned så kommer hela fram. Inget direkt prio problem, men jag tycker det är märkligt. Dock kan jag tillägga att jag stött på samma problem med tabeller etc ÄVEN på fåtal andra sidor!

    Man kan tycka vad man vill om chrome, men jag anser att om man idag utvecklar eller uppdaterar ett system så är chrome högst upp på listan över vad som ska fungera.
    Jag har själv mer eller mindre (ofrivilligt) lärt mig använda chrome på mina enheter då allt syncas smidigt och allt idag är baserat på den läsaren. (Om man då inte köper apples produkter, men vill man kasta bort sina pengar är väl det frivilligt

    Rom byggdes inte på en dag. Det finns alltid startsträcka & barnsjukdomar! Vi får inte glömma att att hålla hög kvalité på kritik & det som sägs.
    Att säga att man ska gå ur klubben, eller att bara slå ifrån sig problem är bara löjligt.

    5 användare gillar detta inlägg


    Senast redigerat av Karlqvist den 2017-12-25 klockan 22:20.
    /Chrille
    Saab 9-5 Aero SS MY01, Saab 9-5 SS MY04 (projekt)

  2. #182
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    26
    Ett tips i all välmening för att slippa få med annat än kortet om man vill skriva ut:
    Trycka på print screen-knappen när man har medlemskortet framme och sedan öppna paint. Tryck ctrl-v (klistra in) och sedan kan man beskära bilden ganska enkelt så det bara blir kortet som kommer med. Så kan man spara, eller skriva ut den bilden så behöver man inte skriva ut allt annat på sidan.

  3. #183
    Steg 1 SirMackes avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Hässleholm/Skåne
    Inlägg
    1 459
    Medlem#
    6988

    Kan inte registrera medlem med Firefox

    Skulle registrera och betala för en ny medlem, men si det gick ej i FF. (57.0.3)
    Vid sidan för betalning händer det ingenting när jag trycker på bilderna. (Faktura, epost, Swish o.s.v.)
    Laddat om sidan, nya fönster med mera men samma sak.
    Fungerade direkt i IE.
    Känner mig smutsig över att ha behövt använda ett sådant hemskt program.

  4. #184
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 117
    Helt ärligt har jag tappat allt förtroende för FF och Chrome. Jag tycker inte de renderar alls lika bra som andra. Visst, de är säkert 100% standard, men ibland undrar jag modet beror på alltför strikt tolkning av "fel" eller något annat som gör dem jobbiga. Dessutom har man mycket sämre koll på deras inställningar.

  5. #185
    Helt original
    Reg.datum
    maj 2016
    Inlägg
    509
    Citat Ursprungligen postat av Codrifter Visa inlägg
    Ett tips i all välmening för att slippa få med annat än kortet om man vill skriva ut:
    Trycka på print screen-knappen när man har medlemskortet framme och sedan öppna paint. Tryck ctrl-v (klistra in) och sedan kan man beskära bilden ganska enkelt så det bara blir kortet som kommer med. Så kan man spara, eller skriva ut den bilden så behöver man inte skriva ut allt annat på sidan.
    Snippet tool! Du har det redan installerat troligen. Skriv snippet tool i startmenyn. MYCKET bättre och man kan göra käcka markeringar i bilden om man önskar

Liknande ämnen

  1. Ny motorsetup för og 9-3 Cab, feedback efterfrågas.
    Av NP i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2013-08-14, 18:01
  2. Feedback om min nya dekor?
    Av Matrix021 i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2012-05-22, 00:36
  3. Feedback på köp
    Av Vassle i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-10-06, 21:31
  4. Aut eller man!? Ni som kör Ng 9-3 kom med lite feedback!
    Av Ekan i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 09:39

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •