Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Sportavgassystem 9-3 SC BioPower -10

  1. #1

    Wink Sportavgassystem 9-3 SC BioPower -10

    Halloj

    Skulle uppskatta lite hjälp och input. Funderar på att montera ett nytt avgassystem, gärna ett dubbelpipigt, på min Saab 9-3 Sportcombi Biopower 2010 som har en Hirsch-motoruppgradering (200HK till 220hk), Tunstyles-hirschvinge och Hirsch splitters.

    Egentligen är det för jag tycker den gör mycket för utseendet på bilen, men kommer det göra något effekten också, antar kanske en 5-10HK så det lär knappats märkas.

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av coldheart Visa inlägg
    Halloj

    Skulle uppskatta lite hjälp och input. Funderar på att montera ett nytt avgassystem, gärna ett dubbelpipigt, på min Saab 9-3 Sportcombi Biopower 2010 som har en Hirsch-motoruppgradering (200HK till 220hk), Tunstyles-hirschvinge och Hirsch splitters.

    Egentligen är det för jag tycker den gör mycket för utseendet på bilen, men kommer det göra något effekten också, antar kanske en 5-10HK så det lär knappats märkas.
    Kör på! Maptun har för bra pris om du är med i STCS!

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2016
    Inlägg
    15
    Medlem#
    -
    Hej!

    Jag kan rekommendera Simons halvsatts, har monterat ett sånt system på min och är nöjd. Dessa tillverkas i sverige och är i rostfritt. Det håller väldigt god passform och kvalite.

    https://www.maptunparts.se/avgassyst...da-utblas.html

Liknande ämnen

  1. Val av sportavgassystem?
    Av xenonpowerfreak i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2013-07-13, 19:34
  2. sportavgassystem
    Av jones i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 22:04
  3. Sportavgassystem?
    Av Katana i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 09:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •