På sidan du
länkade ovan
på denna (näst längst ner till vänster)
Så sitter det en motor längst upp på bilden (Har för mig att det är den men är lite osäker) och det finns en på höger och en på vänster sida om jag inte minns fel.
På motorn sitter en utväxling som man delar genom att lossa 2 skruvar
Bifogad fil 7878
Nä man har den lös så ser motorn ut så här i profil när kugghjulet krypit ut på axeln
Bifogad fil 7875
Här ser man att det är ett "hål" i mitten och kugghjulet skall knackas så att axeln ligger 'jämns med'
Bifogad fil 7877
Här är utväxlingen som motorn sitter på och axeln med kugghjulen går in i hålet som ser ut som en "8"
Kikar man in där ser man ett större kugghjul och när det lilla kryper av axeln hamnar det för långt in.
Innan man delar motor och utväxling kan man känna på axeln om den går att snurra för hand eller ej, det ska inte gå (ta inte i hårt). Är den lös går det ganska lätt.
Jag har fixat detta på 3-4 bilar där temperaturen inte har gått att reglera på ena eller andra sidan.
Hoppas du förstår och att det är till någon hjälp