Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Feedback till sponsorer

  1. #1
    Steg 5 Mr.Os avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Inlägg
    5 177
    Medlem#
    ja

    Feedback till sponsorer

    Speedparts är officiell STCS sponsor. Jag tycker STCS sponsoransvarige bör informera Speedparts om hur medlemmarna upplever hemsidan. Då ger klubben tillbaka något till Speedparts. Sådan här feedback är värdefull, speciellt från en pålitlig källa som STCS.

    Jag menar specifikt de synpunkter som finns på Speedparts nya usla hemsida i denna tråd
    Speedparts service

    1 användare gillar detta inlägg


    §9974§90081§900086§95039502§9502*900095*9304*9509*9509
    CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,White
    Aero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2

  2. #2
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 334
    Medlem#
    4827
    Hej!

    Kontakta sponsorsansvariga Samuel Flodeby samt Patrik Sonestad direkt på sponsor@saabturboclub.com

    Mvh Michael
    Ordförande och medlemsansvarig

  3. #3
    Steg 5 Mr.Os avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Inlägg
    5 177
    Medlem#
    ja
    Tack för svar tornros då vet jag att styrelsen är informerad.

    Både Samuel och Patrik läser det mesta i denna forumdel förr eller senare. Det är min erfarenhet och tro. Mer bråttom än så är det inte för min del. Jag ville bara säga vad jag tycker och informera om ett missnöje med vår sponsors hemsida. Jag litar på att sponsoransvariga (och du) agerar på bästa sätt. Det räcker för mig.

    OT,
    skulle jag gärna se någon form av presentation av sponsorerna på hemsidan eller i Turbotrycket. Info om vad de erbjuder och kanske nöjda medlemmar. Varför inte börja med Speedparts. De har ju både flyttat och skaffat ny hemsida... En artikelidé bara.
    END OT
    §9974§90081§900086§95039502§9502*900095*9304*9509*9509
    CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,White
    Aero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2

  4. #4
    Steg 1
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    1 037
    Medlem#
    10604
    Citat Ursprungligen postat av Mr.O Visa inlägg
    Tack för svar tornros då vet jag att styrelsen är informerad.

    Både Samuel och Patrik läser det mesta i denna forumdel förr eller senare. Det är min erfarenhet och tro. Mer bråttom än så är det inte för min del. Jag ville bara säga vad jag tycker och informera om ett missnöje med vår sponsors hemsida. Jag litar på att sponsoransvariga (och du) agerar på bästa sätt. Det räcker för mig.

    OT,
    skulle jag gärna se någon form av presentation av sponsorerna på hemsidan eller i Turbotrycket. Info om vad de erbjuder och kanske nöjda medlemmar. Varför inte börja med Speedparts. De har ju både flyttat och skaffat ny hemsida... En artikelidé bara.
    END OT
    /Chrille
    Saab 9-5 Aero SS MY01, Saab 9-5 SS MY04 (projekt)

  5. #5
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 965
    Medlem#
    Dolt
    Oavsett om det gäller Speedparts eller andra företag så brukar de generellt uppskatta om man som kund talar om vilka eventuella fel som upptäckts vid handlandet. Långsam sida, fatala stavfel, trasiga länkar, felaktiga produktbeskrivningar eller liknande. Så upptäcker man något så är mitt tips att direkt vid köpet tipsa företaget om eventuella brister. Det utesluter inte att STCS framför vad som skrivs på forumet, men är troligen ett snabbare sätt att få företag att bli uppmärksamma på eventuella problem.

    Presentation i Turbotrycket låter som en god idé. Hoppas några medlemar tar tag i idén och skickar in några reportage till redaktören.

    1 användare gillar detta inlägg


    Senast redigerat av mioh den 2017-03-18 klockan 16:41.
    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

  6. #6
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 173
    Citat Ursprungligen postat av mioh Visa inlägg
    Presentation i Turbotrycket låter som en god idé.
    Det förslaget har jag framfört tidigare så idén bör ha mognat och nu med nya ägare så är det en ypperlig chans för alla att återupprätta en god relation med en sponsor och leverantör.
    Och det är ju något som lämpar sig bra i tryckt form.
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

Liknande ämnen

  1. Sponsorer och Rabattgivare för säsong 2015-2016
    Av tornros i forum Styrelsen informerar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-12-04, 16:57
  2. Sponsorer, vad gäller?
    Av JAM i forum Klubbfrågor
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-03-05, 12:37
  3. Feedback/test av GE Motorsports till og9-3??
    Av PaleRider i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-26, 00:55
  4. hur många har sponsorer?
    Av popeye i forum Allmänt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2005-05-26, 12:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •