Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 44 av 44

Ämne: Ordna med bana i Värmland

  1. #41
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 334
    Medlem#
    4827
    Hej!

    Spännande diskussion att följa.

    För att förklara hur det ligger till.

    Paul Ström är förtroendevald av oss medlemmar in i styrelsen för klubben.

    Paul ordnar med bland annat banbokningarna.
    Det vill säga det är han som har kontakten med respektive bana.

    Om man vill tipsa om en möjlig banträff får man ta kontakt med Paul på:
    paul.strom@saabturboclub.com

    Kontaktinformationen till oss inom styrelsen hittar man på klubbens hemsida:

    http://www.saabturboclub.com/styrelsen/

    Paul samlar sedan fakta kring förslaget och tar själv kontakten med banan.

    Paul tar därefter upp detta förslag med oss övriga i styrelsen, där vi i styrelsen tar ett beslut om vi ska anordna träff på föreslaget ställe.

    Mvh Michael
    Ordförande och medlemsansvarig

    1 användare gillar detta inlägg



  2. #42
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2016
    Inlägg
    145
    Det var allt jag begärde, att få den info jag behövde inför mötet och det jag behöver veta. Du antar också att det är som att det handlar om mig mioh, sluta med det.

    - - - Uppdaterad - - -

    Detta är min distans och beräknade restid till Trollhättan: 256.4 km i 3 h 35 min x 2 då för att komma hem också.

    Jag kan ju överskrida hastighetsgränserna, men jag vill inte ha några böter utöver att jag antagligen lätt kör slut på 1 full Tank bensin.

    Det skulle va kul och intressant att vara med. Men inte att sitta i en bil över 6 timmar och göra slut på den mängden pengar.
    Senast redigerat av Elrandhir den 2017-02-02 klockan 09:14.

  3. #43
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 965
    Medlem#
    Dolt
    Tornros - Bra och tydlig sammanfattning.

    Elandhir - Då är jag med. Jag förstod inte riktigt vilken information du efterfrågade. Bra att tornros sammanfattade mina och Svens tidigare inlägg.

    När det gäller årsmötet så är det som jag skrev i mitt förra inlägg trevligt. Men det är för de flesta inte något som är absolut nödvändigt att medverka på. Vet inte exakt hur många procent av deltagarna som deltar på mötet, men det är i runda slängar runt 5% bara eller något sådant. Så varken du eller någon annan behöver försvara sig om man inte vill eller kan komma på mötet. Vi är alla olika. Ju fler som kommer på mötet, desto trevligare, men samtidigt så förstår jag att alla aldrig kan eller vill vara med på allt klubben annordnar. Kan man t.ex av ekonomiska eller tidsmässiga skäl bara vara med på en sak under året så rekommenderar jag en banträff. Vet jag skrivit det tidigare, men banträffarna är riktigt, riktigt roliga.
    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

  4. #44
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 173
    De 2 senaste åren han man kunnat ta del av årsmötet via videolänk men får t.ex. fixa eget fika hemmavid. Mycket uppskattat.
    Det ger inblick i årsmötet och är klart mycket bättre än att inte delta alls.
    Vi hoppas konceptet utvecklas till att även tillåta deltagande i omröstningarna för det är bra om inte mötets geografiska placering påverkar utfallet av närvaro och omröstningar.


    Därmed borde tråden kunna avslutas då "Ordna med bana i Värmland" inte är aktuellt i år längre och tråden mest är OT

    4 användare gillar detta inlägg


    Senast redigerat av HeRmAN den 2017-02-02 klockan 10:53.
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

Liknande ämnen

  1. Tech 2 Värmland
    Av vperra i forum Efterlysning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2014-09-13, 01:05
  2. Kan man ordna så att Densonavigator tar DVD filmer
    Av ment i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 281
    Senaste inlägg: 2011-04-05, 21:12
  3. Nightpanel i en 9000, borde väl gå att ordna ?
    Av Brandten i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 00:41
  4. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 20:48
  5. Lacken är matt, hur ordna?
    Av Raven i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 17:48

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •