Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 81 till 85 av 85

Ämne: Jag har hittat en rabattgivare

  1. #81
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 173
    Citat Ursprungligen postat av bollman Visa inlägg
    1. Okej, Samuel Flodeby heter samuelf på forumet, inte så klurigt Mitt namn står ju i min sig.
    Citat Ursprungligen postat av Elrandhir Visa inlägg
    Jag har kontaktat ansvarige för detta på SCTS genom mail och givit honom de uppgifter han behöver (Mr Bollman)
    Men fick epost och namn som sponsoransvarig kan nå deras ansvarige på.
    Elrandhir har faktiskt rätt på en punkt, som Sponsoransvarig är Patrik ansvarig och kontaktvägen är sponsor@saabturboclub.com
    samuelf finns ju också med och mailkontot är det samma så vem av er som läser den mailboxen och hur ni fördelar arbetet mellan er syns inte utåt. Har däremot adressen samuel.flodeby@saabturboclub.com använts så kan ju mailet ligga där oläst.

    En förbättring vore förutom att uppdatera hemsidan med korrekt information över funktionärer är att faktiskt minska användningen av personliga namn i adresser för officiella funktionen som t.ex. medlem, sponsor, ordförande

  2. #82
    Få svar från sponsor@saabturboclub.com ​är inte lätt, väntar fortfarande på ett svar på ett mail jag skickade 2008 :-)

    1 användare gillar detta inlägg



  3. #83
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 173
    Jag har också erfarenheten att det kanske inte fungerat historiskt utan man har fått vänta för lång tid på ett svar men nu tror jag inte på allvar att du väntar på ett mail du skickade för ca 8år sedan.

    Ansvariga personer är inte de samma så dra ett streck över det gamla och blicka framåt.
    Är det fortfarande aktuellt så tar du ny kontakt med de som nu är ansvariga.

    Jag hade själv en av de stora bildels- och tillbehörsfirmorna på kroken på deras initiativ men då det gick månader innan jag fick livstecken från dåvarande sponsorfunktionär så hann vi inte smida medans järnet var varmt utan jag fick erbjudande om personlig rabatt istället och det är inget att hänga läpp över idag utan vi har t.ex. rabatter på Saab Webshop, Maptun och Speedparts så delar kan vi köpa till bra priser ändå. Man måste inte ha rabatt i varenda butik.

    1 användare gillar detta inlägg


    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  4. #84
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 334
    Medlem#
    4827
    Citat Ursprungligen postat av Hamilton Visa inlägg
    Få svar från sponsor@saabturboclub.com ​är inte lätt, väntar fortfarande på ett svar på ett mail jag skickade 2008 :-)
    Hej!

    Precis som David/HeRmAN säger, så har vi nu helt andra personer på posten som sponsors- och rabattgivaransvariga.

    Den som var ansvarig 2008 finns inte ens kvar i dagens styrelse.

    Mvh Michael
    Ordförande och medlemsansvarig

    3 användare gillar detta inlägg



  5. #85
    STCS Styrelse,
    Kommunikationsansvarig
    Samuelfs avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    634
    Medlem#
    6969
    Citat Ursprungligen postat av HeRmAN Visa inlägg
    Elrandhir har faktiskt rätt på en punkt, som Sponsoransvarig är Patrik ansvarig och kontaktvägen är sponsor@saabturboclub.com
    samuelf finns ju också med och mailkontot är det samma så vem av er som läser den mailboxen och hur ni fördelar arbetet mellan er syns inte utåt. Har däremot adressen samuel.flodeby@saabturboclub.com använts så kan ju mailet ligga där oläst.

    En förbättring vore förutom att uppdatera hemsidan med korrekt information över funktionärer är att faktiskt minska användningen av personliga namn i adresser för officiella funktionen som t.ex. medlem, sponsor, ordförande
    Skickar man till sponsor@saabturboclub.com kommer det automagiskt till både mig och Patrik. Jag svarade på det inom en timme från att det skickades, så det behövde ju inte ligga obesvarat särskilt länge...

    Anledningen till att ha personliga namn efter att man väl fått kontakt med en avdelning är ju att dels veta vem man pratar med och dels att det ska vara möjligt att maila sinsemellan flera personer inom samma ansvarsområde.

    Citat Ursprungligen postat av Hamilton Visa inlägg
    Få svar från sponsor@saabturboclub.com ​är inte lätt, väntar fortfarande på ett svar på ett mail jag skickade 2008 :-)
    Får skylla på PostNord. De verkar ju vara ansvariga för allt postrelaterat kaos nuförtiden. Bli inte förvånad om ditt mail ligger överkört bredvid nån lastkaj i Lycksele. Om det var nåt som fortfarande är relevant får jag be dig göra ett nytt försök på sponsor(snabela)saabturboclub.com så ser vi om vi kan göra nåt.
    Saab 9000 Aero -91 (Projekttråd/ Garaget)

Liknande ämnen

  1. Sponsorer och Rabattgivare för säsong 2015-2016
    Av tornros i forum Styrelsen informerar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-12-04, 16:57
  2. Har hittat ytterligare en 9-5a.
    Av Turbo_Danne i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 19:33
  3. Hej har hittat en og9-3 aero för 65k 10000mil bra köp ?
    Av slippy i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 09:21
  4. vad har jag hittat för box?
    Av guzten i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 02:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •