Resultat 1 till 20 av 85

Ämne: Jag har hittat en rabattgivare

Trådad visning

  1. #10
    Steg 1 zimms avatar
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    1 491
    Medlem#
    8689
    Citat Ursprungligen postat av Elrandhir Visa inlägg
    Jag ska lugna mig. Men BSR hade inget emot detta och om nu Maptun har det, då kan jag gå med på att ni inte tar med BSR. Men nu har vi också HOVA. Vilka konkurerar de ut?

    Det är förslag. Jag har skrivit till dem att jag måste höra med klubben och att de får ta kontakt och att jag inte kan bestämma detta.

    Förstår du?

    Jag tänker inte ta din del som sponsoransvarig, så du behöver inte oroa dig, Samt att jag går inte förbi någon när jag skriver till olika företag.

    mvh
    Jag är inte sponsoransvarig, jag är inte med i styrelsen alls.

    Jag är vanlig klubbmedlem. Har varit det i några år och älskar klubben och vad den står för.

    Du verkar inte förstå att detta är en klubb som gått i 25 år. Med stadgar och styrelse.

    Du verkar tro att det är en klubb som man drog igång i förrgår i hörnet på klassrummet i skolan bara genom att bestämma att man skall skriva ut klistermärken med ett klubbnamn på.

    Det du gör är som om man skulle få en anställning på säg ericsson. Och sen börjar skicka ut mail till andra företag där man erbjuder de att köpa delar av ericsson. Jag menar de erbjuder ju massa pengar! Komigen. Det är ju bara dra iväg ett mail. Det gynnar ju mig och cheferna som får pengar.

    Du verkar inte fatta att allt sånt här måste gå igenom de personer som faktiskt har befogenhet att ta besluten. Dessa personer väljs ut av medlemmarna på årsmötet. Anser du detta vara fel så ta det till årsmötet så att ändringen du föreslår kan ske på rätt vis.

    1 användare gillar detta inlägg



Liknande ämnen

  1. Sponsorer och Rabattgivare för säsong 2015-2016
    Av tornros i forum Styrelsen informerar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-12-04, 16:57
  2. Har hittat ytterligare en 9-5a.
    Av Turbo_Danne i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 19:33
  3. Hej har hittat en og9-3 aero för 65k 10000mil bra köp ?
    Av slippy i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 09:21
  4. vad har jag hittat för box?
    Av guzten i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-20, 02:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •