Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 61 till 66 av 66

Ämne: Saab 9000 med gott stance

  1. #61
    Sugmotor
    Reg.datum
    nov 2017
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    11
    Medlem#
    -
    Citat Ursprungligen postat av ahg16 Visa inlägg
    Tack, vad kul att höra!

    Jajamen, fälgarna kommer bli 10,5 runt om med3,5" banor, jag ska räkna på et måttet lite så återkommer jag! Original så blir nog 10,5 tight tyvärr men jag kör några grader camber också

    Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk
    Och jag som åker 8,5 ET6 tycket det var tight Kul Btw med iaf 2 som kommer åka Lågt till sommaren!

  2. #62
    Citat Ursprungligen postat av Tkarlsson Visa inlägg
    Och jag som åker 8,5 ET6 tycket det var tight Kul Btw med iaf 2 som kommer åka Lågt till sommaren!
    Jag har provat det mesta, körde 16x10 et -35 förra året med herrejösses camber också

    Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk

    1 användare gillar detta inlägg



  3. #63
    Citat Ursprungligen postat av Tkarlsson Visa inlägg
    Och jag som åker 8,5 ET6 tycket det var tight Kul Btw med iaf 2 som kommer åka Lågt till sommaren!
    Enligt mina beräkningar kommer det bli et 6 bak och snarlikt fram, men jag får mäta igen när fälgarna är ihopsatta

    Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk

  4. #64
    Fått lite mera gjort idag, lackat tunnorna, bytt dörr och skruvat fast fjäderbenen fram och måttat på framfälgarna! Känns bra att ha dom så pass långt in ifall de skulle krångla med däck och att det skaver i för mycket, kommer nog justera ut det lite när jag vet vart däcken hamnar!
    Har skruvat ihop två av fälgarna också, måste säga att färgen på centrumen och den polerade banan passar riktigt bra ihop! Nästa grej är att skruva ihop resten av hjulen, täta dom och köpa ventiler sen på med däcken!

    Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk

  5. #65
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 120
    Medlem#
    6234
    Citat Ursprungligen postat av ahg16 Visa inlägg
    Fått lite mera gjort idag, lackat tunnorna, bytt dörr och skruvat fast fjäderbenen fram och måttat på framfälgarna! Känns bra att ha dom så pass långt in ifall de skulle krångla med däck och att det skaver i för mycket, kommer nog justera ut det lite när jag vet vart däcken hamnar!
    Har skruvat ihop två av fälgarna också, måste säga att färgen på centrumen och den polerade banan passar riktigt bra ihop! Nästa grej är att skruva ihop resten av hjulen, täta dom och köpa ventiler sen på med däcken!
    Gott snart klar alltså?

    Skickat från min ONEPLUS A5000 via Tapatalk
    Senast redigerat av Vfr den 2018-02-05 klockan 23:08. Anledning: Tog bort stor onödig bildcitering
    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  6. #66
    Citat Ursprungligen postat av Mr_Lööf Visa inlägg
    Gott snart klar alltså?

    Skickat från min ONEPLUS A5000 via Tapatalk
    Ja de är inte så mycket kvar faktiskt, räknar med att den står på hjulen i nästa vecka förhoppningsvis, sen ska jag göra iordning lite inredning oså

    Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk

    1 användare gillar detta inlägg



Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-04-04, 15:53
  2. Gott nytt SAAB år
    Av turbo9-3 i forum Off Topic
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-01-04, 18:49
  3. Riktigt najs stance-og9-3
    Av perr i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-08-12, 22:19
  4. Saab 9-3 -98 24700mil fullservad mycket gott skick Pris?
    Av frexo i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-20, 18:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •