Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Var rep av ACC i Gbg?

  1. #1

    Var rep av ACC i Gbg?

    Kan nån tipsa om bra ställe (med bra priser) för att fixa min ACC på Saab 900NG i Göteborgsområdet?

    Tack!

  2. #2
    Steg 4
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    4 188
    Medlem#
    4714
    Hm eftersom ingen har svarat så finns det en som jag vet om: http://www.kylarservice.com/ Vet inte om dom är billiga för jag har inte jämfört dom med någon annan, ringde dit för att få lite tips...

  3. #3
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    GBG
    Inlägg
    1 028
    Kan varmt rekommendera expertkyl i gamlestan kanonservice och billigt.

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    398
    Bilstudion använder...

    Herdbergs Kyl & Service AB, HISINGS BACKA
    TEL 031-58 10 44

  5. #5
    Steg 3
    Reg.datum
    okt 2003
    Ort
    Lerum
    Inlägg
    3 837
    Citat Ursprungligen postat av Fredde_H
    Kan varmt rekommendera expertkyl i gamlestan kanonservice och billigt.
    Kommer precis därifrån. Håller med fullständigt! Skitbra killar (trevliga och service-minded).

    Jag pratade med SAAB i Partille först och de kanske kunde fixa min ACC nästa vecka om jag hade tur...det är ju nu jag behöver kylning i bilen! Jag letade runt lite på forumet och hittade den här tråden. Letade upp expertkyl på gulasidorna, ringde, åkte dit och kom nyss hem med fungerade ACC! Från det att jag ringde till jag kom hem igen tog det 2 timmar och då han jag käka lunch oxå. Jag trodde den tiden var förbi när sånt här hände!

    Fundera ni på att kontrollera er AC/ACC och bor i Göteborgtrakten kan jag mycket varmt (paradoxalt nog...) rekommendera www.expertkyl.se ! Jag behövde inte boka tid, det var bara att åka dit så fixade dom det på 10 minuter.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •