Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: BSR eller Maptun

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2016
    Inlägg
    145

    BSR eller Maptun

    Det lustiga är att jag har det ena, men ser eentligen bara fördelar med det andra. Så jag hoppas BSR förbättrar sig framåt.
    Kollar man på Matune så har de mer eller mindre allt. BSR hm, ja, det är rätt få alternativ, samt att handenheten är rätt mycket sämre.

    Får se framåt, Saaben har jag tänkt ska bli ett pågående projekt, så kanske blir byte längre fram om inget händer från BSR's sida.

    Kommer byta lite på Saaben som jag får råd framåt. Men detta får väl bli en tråd i en annan del av forumet. Men detta är ju allmännt, så känner att jag hoppas inte det klagas för att man skriver in lite vad som helst.

    Saaben 9-3 Aeron SS 2T 210hk, 154kw har gått ca 22k mil nu och fick ett erbjudande om att köpa en Td04L 16t turbo som gått 1300 mil. Allt med för installation i Saaben för 2000:- så detta lär nog bli en del av vad som kommer hända framåt.

    Blev lite blandat här, men det är ju den allmänna delen, där ska man väl kunna skriva om lite vad som helst.

  2. #2
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 959
    Medlem#
    Dolt
    Citat Ursprungligen postat av Forumet
    Forum: Allmänt

    Här pratar vi allmänt om Saab. Det som inte platsar i Motor, Chassi, Styling, Ljud eller Finans ska skrivas här.

    Så i allmänt ställer man sina Saab-frågor som inte passar in i övriga kategorier. Ungefär så i alla fall.

    Mitt tips är att du tar och skapar en projekttråd under Övrigt/Projekt. Det är där det postas allmänt snack om våra bilar när vi inte har direkta frågor. (Även om det ibland ställs väldigt specifika frågor i projekttrådarna ibland.) På så sätt får du allt om din bil (eller dina bilar) samlat på ett och samma ställe.
    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

Liknande ämnen

  1. BSR steg 3 eller Maptun ??
    Av slovenen i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-09-30, 00:52
  2. Hirsch eller Maptun?
    Av MrSlook i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-30, 15:39
  3. Maptun eller Nordic ?
    Av Onko i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 11:52
  4. Maptun eller UHR
    Av reseralltid i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 00:25
  5. SQR, MapTun eller Nordic???
    Av Schön i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 00:05

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •