Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: 9-3SS -08 Navigatorproblem

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    aug 2015
    Ort
    Malmberget
    Inlägg
    7
    Medlem#
    -

    9-3SS -08 Navigatorproblem

    Hej! tänkte dela med mig av hur jag löste problemet med att min navigator inte fungerade.

    Började med att det kom upp felmeddelande att navigatorn inte kan läsa dvdn.

    Efter mycket sökande så hade jag i princip gett upp hoppet på att få liv i den, då lyckades jag ramla över den här sidan
    http://www.satnavdvd.co.uk/2016-saab...disc-540-p.asp

    Satte i nya dvd:n och det fungerade av och till. Slutade med att jag köpte en dvd rengöringsskiva med små borstar på och nu fungerar den utmärkt.
    Dessutom är de nya kartorna från 2015/2016!

  2. #2
    Sugmotor
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    76
    Hej. Det låter intressant, köpte en skiva från Litauen som verkar ok, men får felmeddelande efter ett tag att navigatorn inte kan läsa skivan. Köpte en rengöringsskiva, men det står att den inte fungerar i s k slot-in spelare. Vilken rengöringsskiva köpte du?
    Tobbe
    Saab 9-3 1,8 BioPower 2008
    Cadillac BLS 2,0t FlexPower 2008

  3. #3
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 163
    Kjelle har 2 varianter, den billigare borde funka lika bra om Navigatorn i NG9-3 även spelar CD skivor som den gör i Denson i OG9-5, annars får du ta den dyrare för just DVD
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  4. #4
    Sugmotor
    Reg.datum
    aug 2015
    Ort
    Malmberget
    Inlägg
    7
    Medlem#
    -
    Citat Ursprungligen postat av toien Visa inlägg
    Hej. Det låter intressant, köpte en skiva från Litauen som verkar ok, men får felmeddelande efter ett tag att navigatorn inte kan läsa skivan. Köpte en rengöringsskiva, men det står att den inte fungerar i s k slot-in spelare. Vilken rengöringsskiva köpte du?
    Tobbe
    Tjenare! Jag körde på dvd rengöringsskivan!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •