Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: 12 V Uttag , 9-5 Aero -03

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Täby
    Inlägg
    92

    12 V Uttag , 9-5 Aero -03

    Har problem med att få 'kräm' till div olika prylar via 12 V uttaget. Exvis så kan jag ansluta telefonladdarens hankontakt utan problem men sen har jag några andra prylar där deras hankontakter inte passar eller hur man skall uttrycka sig eller mao jag får ingen 'kräm' till dessa prylar. Frågan är om någon vet om det finns en hankontakt som man med säkerhet vet att den passar och ger 'kräm' och vidare , var kan man finna en sådan ? jag måste 'klippa ' befintliga hankontakter och ersätta med ????

  2. #2
    Steg 1
    Reg.datum
    aug 2011
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    1 021
    Medlem#
    10604
    Jag har nog ingen lösning på ditt problem men vill förtydliga lite
    På vilket sätt passar de inte? Fastnar de inte i intryckt läge, utan bara "ploppar" ut igen? Om så är fallet känner jag igen det.
    Jag har i 10 år jobbat inom försäljning o lagerhantering o fram till för nåt år sedan trodde jag att alla bilars 12V kontakt var samma. Men hade en kund som köpte en navigator och den va lögn i helsike att lyckas använda i hans bil, men i min o kollegors bil gick det.
    Nu hade han en ny (max ngt år) volvo har jag för mig, och jag själv har en Aero -01. Hur som helst så fick jag hänvisa honom till Volvo och sedan hörde jag inget mer.
    Detta kanske inte alls är ditt problem men andra får fylla på med info, för det är en av få saker jag inte fått någon klarhet i
    /Chrille
    Saab 9-5 Aero SS MY01, Saab 9-5 SS MY04 (projekt)

Liknande ämnen

  1. OBD II uttag på bil utan OBD II uttag? 9000 -95
    Av Chrima i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-02-12, 16:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •