Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Lån av trailermodul?

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    71

    Lån av trailermodul?

    Hej,

    Är det någon som kan tänka sig att låna/hyra ut sin trailermodul till mig i helgen 11-13/9?
    Jag har nämligen två Saabar med drag men bara en trailermodul/elmodul och nu är det dags att hämta hem husvagnen och då har vi kommit på att det hade varit smidigt att köra dit med två bilar för att få med sig både husvagn och en kärra fylld med diverse tillbehör på en och samma gång :-)
    Gäller för en Saab ng9-3 MY 05 eller 08, men det brukar vara samma. Min elmodul fungerar i alla fall i bägge bilarna.

    Jag bor i Trollhättan så är det någon vänlig själ som har en, så är jag tacksam.

    Med vänlig hälsning Mattias
    Saab 9-3 CAB AERO -05
    Saab 9-3 SC 1,8t Biopower -08

  2. #2
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    71
    Citat Ursprungligen postat av hecke09 Visa inlägg
    Hej,

    Är det någon som kan tänka sig att låna/hyra ut sin trailermodul till mig i helgen 11-13/9?
    Jag har nämligen två Saabar med drag men bara en trailermodul/elmodul och nu är det dags att hämta hem husvagnen och då har vi kommit på att det hade varit smidigt att köra dit med två bilar för att få med sig både husvagn och en kärra fylld med diverse tillbehör på en och samma gång :-)
    Gäller för en Saab ng9-3 MY 05 eller 08, men det brukar vara samma. Min elmodul fungerar i alla fall i bägge bilarna.

    Jag bor i Trollhättan så är det någon vänlig själ som har en, så är jag tacksam.

    Med vänlig hälsning Mattias
    ---------------------------------------------------------------------------

    Ingen i Trollhättan som kan tänka sig att låna ut sin trailer/el -modul till ng9-3?
    Den sitter i elcentralen på vänster sida i bagaget. Lätt att plocka ur och i. Bilen fungerar utmärkt utan den och inget händer om man plockar ur den. Inga felkoder sätts.

    Med vänlig hälsning Mattias
    Saab 9-3 CAB AERO -05
    Saab 9-3 SC 1,8t Biopower -08

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    71
    Löst !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •