Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Filmer av 9-5. Før og etter, seks måneder med oppussing.

  1. #1

  2. #2
    Steg 5 miohs avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Inlägg
    5 965
    Medlem#
    Dolt
    Det där såg ju riktigt trevligt ut. Snyggt!

    Enda jag möjligen kan klaga på är jag får lite dåligt samvete av filmerna. Har en röd 9-5SC som skulle behöva putsas...
    How to become immortal: Read this signature tomorrow and follow its advice.

  3. #3
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av mioh Visa inlägg
    Det där såg ju riktigt trevligt ut. Snyggt!

    Enda jag möjligen kan klaga på är jag får lite dåligt samvete av filmerna. Har en röd 9-5SC som skulle behöva putsas...

    Jeg ser den mioh. Men om man har planer, om og gjøre en del med bilen. Er det viktig, og ta tak i det. Og gjennomføre oppussinge, på kortest mulig tid. Det har seg fort slik, at om man tar det over langen. Skjer det fort andre ting. Som bl.a. at man selger bilen, eller rett og slett går lei. Og det er jo heller ikke gratis. Men så er det og ha tid. Slikt tar mye tid, og med at man har mye annet og tenke på, er det ikke alltid så lett. Men får håpe at du finner tid og rom, med og få putsas lite.

  4. #4
    Doktor Etnoys avatar
    Reg.datum
    maj 2014
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    719
    Oj, kul med fler som gör Saab-filmer! Grym före/efter. Om du har tid kan jag tipsa om att du klipper ihop en enda film där man ser före/efter i samma klip. Till exempel, du filmar utsidan som den såg ut före och klipp så ser man utsidan som den ser ut efter.

    1 användare gillar detta inlägg


    Glidarbilen: Saab 9-5 Griffin 2.3t Biopower 2009 "Phoenix". Hustruns: Saab 9-5 2.0t Biopower 2006 "Pärlan". Saab 9-5 Aero Salomon Edition 2002 "Laxen" (In memoriam) Projekttråd. Driver Youtubekanalen Trionic Seven.

  5. #5
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av Etnoy Visa inlägg
    Oj, kul med fler som gör Saab-filmer! Grym före/efter. Om du har tid kan jag tipsa om att du klipper ihop en enda film där man ser före/efter i samma klip. Till exempel, du filmar utsidan som den såg ut före och klipp så ser man utsidan som den ser ut efter.

    Ser den, Jonatan. Og skal se nærmere på det. Men først, må jeg få kjøpt meg, et bedre kamera. For kvaliteten på filmen, av hvordan bilen fremstår i dag, er uskarp og heller dårlig. En annen ting. Måtte ta meg en tur i garasjen i dag. For og se om interiøret mitt, fortsatt var der. Hehe, likt som i din bedre halvdels, nye 9-5

    1 användare gillar detta inlägg



  6. #6
    Steg 3 Loffes avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 463
    Medlem#
    5129
    Du har lagt ner några timmar på den där bilen va?
    Ljus klädsel är så snyggt.
    Schyssta fälgar och blank i lacken.

    1 användare gillar detta inlägg


    Till mitt garage: Garaget

  7. #7
    Steg 5 Mr.Os avatar
    Reg.datum
    nov 2004
    Inlägg
    5 177
    Medlem#
    ja
    Vilken förbättring. Bra jobbat!

    Vad är det för färg på lacken?
    Ser nästan ut som Chili red men i vissa vinklar mera som Laser red.
    Det kan vara svårt att få100% rätt färger, både med kamera och på min laptop...

    1 användare gillar detta inlägg


    §9974§90081§900086§95039502§9502*900095*9304*9509*9509
    CarbonGrey,CosmicBlue,LaserRed,LeMansBlå,Odoardogrå,Silver,Svart,White
    Aero4Arc2Biopower3Griffin2CC2Turbo2Vector2

  8. #8
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av Loffe Visa inlägg
    Du har lagt ner några timmar på den där bilen va?
    Ljus klädsel är så snyggt.
    Schyssta fälgar och blank i lacken.

    Hei Loffe.

    Det har blitt noen timer, ja. Kjøpte bilen i januar 2014, da jeg trengte en stasjonsvogn for en periode. Men etter som tiden gikk, likte jeg designet på bilen, bedre og bedre. Og så for meg, at dette kunne bli en meget rå bil, med noe innsats. For meg er også estaten, finere og se på enn sedanen. Og det er ikke ofte jeg synes. Så etter og ha byttet diverse deler, da for det meste i motorrommet, i løpet av 2014. Brettet jeg opp armene, i januar, 2015. Med bla.a. reise til Mønsterås. Hvor jeg var i to dager, og byttet ut alt innvendig i bilen, fra to 2007 mod. som jeg hadde til disposisjon. Så ble det diverse kjøp i Strømstad, Trollhettan, Uddevalla. mm. Så jeg må få takke mine svenske venner, for at bilen fremstår, som den gjør i dag. Nå er jeg ikke helt, men på god vei til og bli ferdig med det utvendige og innvendige, på bilen. Så nå blir det og ta tak i understellet. Har Bilstein B 8 dempere, og Eibach fjærer. Men det skal på SAS sine stab. stag. Krengnings stag fra Maptun. Power flex foringer, Muligens maptun sine 324 mm bremser. Har i dag 308 mm EBC skiver med greenstuff klosser. Så får vi se hva annet, jeg finner på etterhvert.

    Så får du ha takk, for din hyggelige kommentar

  9. #9
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av Mr.O Visa inlägg
    Vilken förbättring. Bra jobbat!

    Vad är det för färg på lacken?
    Ser nästan ut som Chili red men i vissa vinklar mera som Laser red.
    Det kan vara svårt att få100% rätt färger, både med kamera och på min laptop...

    God dag, Mr.O

    Det er nok ikke noen chili red farge. Men den eksklusive Imola red fargen. Kode: 240 Bilen ble hellakkert for to mnd. siden. Med at jeg demontert og monterte opp igjen, det som trengtes, i forbindelse med lakkeringen.


    Takk for at du tok en tur innom, og din hyggelige kommentar.

Liknande ämnen

  1. Blinkende lys på Saab 9-3 etter jeg har låst eller låst opp.
    Av yesiamabro i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2015-02-14, 22:08
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 08:22
  3. og900 går dårlig etter spridar bytte (har matschip)
    Av hansii i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 20:17
  4. 9000 starter ikke etter ombygning til automat
    Av clutch i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-06-25, 21:16
  5. Etter montering av "mus-bio" er utetempen helt fuc
    Av Petter 900 t i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-03-22, 21:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •