Hej!

Efter mycket funderingar hit o dit så har jag bestämt mig att sälja denna inredning för att göra plats för andra 900 delar samlar ju på allt

Denna trä inredning köpte jag för 6-7 år sedan och har haft i min bil sedan dess, betalade en bra slant själv för det och tänker inte ge bort det.
Har suttit i min bil som är en 3-dörrars Combi Coupé -93

Priset börjar vid 2000kr sen är det högst bud som vinner och som den entusiast jag är så vet jag vad dessa delar försvinner snabbt så jag kommer göra annonser på olika ställen så att så många får ta del av annonsen och chans att buda.

Inredningen är i mkt bra bruksskick, finns självklart skavanker på grejerna då dom använts men är verkligen inget problem eller märks då grejerna sitter på plats.
Är ganska pedant och vill att köparen skall veta vad han/hon köper får nått.

Finns små repor på dörrpanelerna, men dom syns knappt! allra minst monterad.
Några fästöron på panelen är trasig (där lång skruvar sitter), här har jag gjort en universal lagning som består av lim och brickor. det har funkat kanon.
Träet har släppt lite ovanför högra hörnet där stereon sitter, dock limmat så de syns om man kollar noga.
Det är väl det som är att tala om annars är grejerna riktigt fin.

Bud skickas till mig på sms eller via mail helst då annonsen ligger på flera ställen samt att jag skall vara bortrest i helgen på drifting (hög ljudnivå) och har kort närminne

Inredningen finns i Kramfors, Ångermanland.
Kan givetvis skickas om köparen står för frakt.

Vid intresse finns det fler bilder att tillgå.

Finns även lite andra inredningsdelar som knappar till panelen, oxblodsröda dörrsidor samt hela panelen fram.

Noll sju Noll-3901971
gaviksbo@hotmail.com

MVH Dan