Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 81 till 84 av 84

Ämne: 300:- really?

  1. #81
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 334
    Medlem#
    4827
    Hej!

    Vi har nu kommit fram till varför många inte fått svar på mail skickade till medlemskap@saabturboclub.com

    Felet låg hos mig.

    Jag har felaktigt trott att mailen till medlemskap@saabturboclub.com skulle automatiskt vidarebefordras till president@saabturboclub.com

    Alla som mailat mig på medlemskap@saabturboclub.com har nu fått bekräftelse på att deras mail har kommit fram och kommer behandlas inom kort.

    Mvh Michael

  2. #82
    Sugmotor
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Nørrebro København Danmark
    Inlägg
    27
    Medlem#
    9992
    Undskyld dette er landet etforkert sted, jeg ved ikke lige, hvad der skete :-)


    Og hvad så med vennerne fra Danmark? :-)

    Venlig hilsen

    Claus

    Ps. Vi ses på mindst et træf i år uanset :-)
    Senast redigerat av ClausSAAB den 2016-02-11 klockan 01:29.
    Venlig hilsen Claus Lind fra Danmark
    Glad ejer af 2001 9-3t nu T 3dør (Projekt)
    Glad ejer af 2005 9-3 1.8t Sports Sedan
    Proekt Opel Gommodore A 1969 coupe med 305cui Chevrolet V8

  3. #83
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    245
    Citat Ursprungligen postat av Trailer Visa inlägg
    Jag vill bli medlem, men jag är jävligt snål. Därför krävs det övertygelse
    Om du tycker 300:- är dyrt så får du nog fundera över ditt val av hobby, bilar skall du nog lägga åt sidan då
    Og900 1991, 9000 2,3 200hk 1995, 9000 2,3 ltt 170hk 1996, 9000 Classic 225 hk 1998

  4. #84
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2016
    Inlägg
    145
    300:- känns inte som nåt att gnälla över. Men jag vill att medlemskapet ska gå igenom fortare, aldrig varit tålmodig med liknande saker :P
    Nu har vi inget Värmland annars känner jag en del intusiaster, men då gäller det dock inte bara Saab Som för egen del. Eller tja, jag kunde nog tänka prova köra det mesta på bana om det vore så även om jag själv har en Saab som dock knappast kommer vinna nåt pris för vare det ena eller andra än så länge. Relativt ny gällande mycket med bilar. Blivit sedan jag skaffade den senaste Saaben som jag känt mig lite mer intresserad och jag brukar ha lätt för att lära mig.

    Låter bra med rabatter lite här och där. Har ni klubbmöten och de nu är lite intressanta så tycker jag att det gick att filma för de som inte kan vara med. Som ett youtubeklipp eller nåt. Genom skype kanske, vilket blir mer direkt.

    Låter trevligt med en tidning från klubben och att den förhoppningsvis innehåller mycket nyttosaker, kul och intressant etc.

    Jag vill ha mitt kort nu Tack ^^

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •