Sidan 102 av 136 FörstaFörsta ... 25292100101102103104112 ... SistaSista
Resultat 2 021 till 2 040 av 2701

Ämne: Min Norske 9-5 Estate Prosjekt.

  1. #2021

  2. #2022

  3. #2023

  4. #2024

  5. #2025
    Sugmotor fantas avatar
    Reg.datum
    dec 2018
    Inlägg
    22
    Medlem#
    -
    Hei Bent
    Utrolig fint utført arbeid

    mvh Freddy

    1 användare gillar detta inlägg



  6. #2026
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Jo, takk for det, Freddy. Det går nå sakte, men sikkert fremover. Det neste blir og skifte ut, terminalene til batteriet, polering av motorrommet mm. Så har jeg mottatt, rute slipe settet. Så får pusse bakruten, en av de nærmeste dagene. Slik at jeg kan knuse den, som sitter i luken pr. dags dato. Og montere inn den nye. Så legge film, på resten av rutene.

    Forøvrig får vi snakkes en dag, vedrørende tidligere inngått avtale.


    Noen flere bilder.











    Ryggekamera.

    1 användare gillar detta inlägg



  7. #2027

  8. #2028
    MacGyver Mr_SunBears avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 988
    Medlem#
    3471
    Har du vägt bilen? Kul o se uppdateringar i tråden.
    Björn #3471
    Västerås
    Graget.org: Mr_SunBear @ Garaget
    Instagram: mr_sunbears_garage

  9. #2029
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Bilen har vært lite i bruk, siden du tok opp det med veiingen tidligere. Men kommer tilbake til det, når det er utført. Ellers så fikk jeg ikke gjort, det som var planlagt i dag. Da noen har hacket min mobil telefon. Har rett og slett tatt full kontroll. Så prøver nå, med å få slettet han fra mobilen. Og det er søren meg ikke lett.


    Det var nå ikke så lett og legge folie, slik at det blir strøkent. Men fikk det da til.








    Ellers så er det jo hyggelig, at du setter pris på, med hva jeg legger ut, Bjørn. Og har nå tenkt å legge ut bilder, med hva som blir gjort, frem til bilen er ferdigstilt.




    .

    1 användare gillar detta inlägg



  10. #2030

  11. #2031

  12. #2032

  13. #2033
    Steg 3 Loffes avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 466
    Medlem#
    5129
    Har du haft något inbrottsförsök?
    Till mitt garage: Garaget

  14. #2034
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Nei da, Loffe. Så langt har bilen, fått stå i fred. Men med sporingssystem, rattlås, flere kamerar i garasjeanlegget og vaktordning. Får vi satse på at bilen, fortsatt får stå i fred. Bilen er en SE utgave. Så ved og trykke to ganger på nøkkellåsen, får man ikke opp dørene. Om man så knuser ruten, og prøver å lukke opp døra, fra innvendig døråpner. Så innen man har kommet inn i bilen, så er jeg der.


    Ellers så har jeg fått noe nytt, å tenke på. Og det er å få montert, opp minne på førerstolen. Bilen hadde manuelle seter, i utgangspunktet. Men da førerstolen fra 06 mod. som jeg monterte inn har kun el. Må jeg finne ut om jeg kan flytte over, det som trengs fra en stol med minne. Eller om jeg må, bytte ut hele ramma.


    Montere inn kun el. stol, var nå en relativ enkel oppgave.







    Ellers så har jeg fått, polert opp karrosseriet. Støvsuget, vasket med innvendig behandling, av dashbord, midtkonsoll mm. Renset seter med skinn rens. Samt skinnbehandling på alt av hva jeg har montert opp, av skinn i bilen.

    Så i dag blir det å vaske og polere, div. i hjulrom, mm. Viktig at bilen viser seg, fra sin beste side. Når jeg skal besøke broderfolket, i løpet av neste uke.

  15. #2035
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 101
    Medlem#
    6234
    Har missat en massa uppdateringar här ser jag. Men bagaget, värmeplåten mm blev ju gôrbra ju!!


    Skickat från rymden.
    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  16. #2036
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Jo, takk for det, Johan. Det går nå, sakte men sikkert fremover. Som nevnt over, er det minne på førerstolen, som det skal tas tak i. Etter at det er lagt film på rutene. Har også nå en stol, med minne på gang. Venter kun på en tilbakemelding, fra selger.


    Så blir det carbon folie i sort, på side dekslene. Med rød carbon folie, på justerings knottene. Så får vi se, hvordan dette blir. Vil også skifte ut til el. på passasjerstolen. Så da må det vist, legges en overgang mellom stolene, pga. Twice. Og det må vel tech II til, for å få dette til og virke.








    Ellers Johan. Hvordan går det, med ditt gule vidunder. Alt fungerer som det skal, og bilen er i full drift?





    .

  17. #2037
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Da er bilen ferdigstilt, når det kommer til vask og polering, mm. Stereo systemet er oppe og går. Og det fungerer som forventet. Så måtte ta den første kjøreturen i år. Med mer eller mindre alt, som er gjort så langt på prosjektet. Er nå meget fornøyd. Bilen går som ei klokke. Og det oljeforbruket, jeg hadde ved montering av motoren, er det helt slutt på. Etter og ha skiftet ut bryteren tilknyttet clutchen, så fungerer cruisekontrollen igjen.

    Gjorde også i dag, en avtale med en hyggelig landsmann, vedrørende kjøp av begge setene fremme. Hvor førersetet har el. med minne. Og passasjer stolen har el. Følger også med alt av hva jeg tenger, i henhold til det elektriske.

  18. #2038
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 101
    Medlem#
    6234
    Kan bli snyggt de du ska göra med stolen.

    Nja det går att köra med den gule men har lite saker att fixa på den innan jag kan lita helt på den.

    Skickat från rymden.
    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  19. #2039
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Etter og ha trekt skinn, over deler sist vinter. Har man fått en viss erfaring. Men det er noe anderledes med folie. Hvor man strekker, samtidig som man bruker varmepistol. Og siden folien er et følsomt produkt, ovenfor varme. Gjelder det og ha tungen, rett i munnen.

    Satser nå på Johan, at du får en snarlig løsning, når det kommer til den gule`s sine problemer. Slik at du får benyttet bilen, med glede igjennom sesongen.

  20. #2040
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Ble nå en lengre kjøretur i dag. For og nyte vidunderet. Og hvem trenger vel massasjeseter, med et slikt anlegg i bilen.
























    3 användare gillar detta inlägg



Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •