Resultat 1 till 20 av 2702

Ämne: Min Norske 9-5 Estate Prosjekt.

Hybridvisning

  1. #1
    Steg 1 Slenders avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Ulricehamn
    Inlägg
    1 068
    Medlem#
    7289
    Jag har fått för mig att det brukar ligga mellan 10-20 000 kr för en lackering, utsidan, i samma färg då.

    1 användare gillar detta inlägg



  2. #2
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av Slender Visa inlägg
    Jag har fått för mig att det brukar ligga mellan 10-20 000 kr för en lackering, utsidan, i samma färg då.
    Det er ikke dyrere. Greit og vite. Takk Slender


    Mvh
    Bent

  3. #3
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    En annen ting jeg lurer på, er om det er noen her som kan gi meg en link, eller forklare meg, (helst med bilder) hvordan jeg monterer opp et el. sete. Fra en 06 mod. uten minne. I min, som er en 00 mod. uten el. sete fra før. Fikk det provisoriskt til og virke, da jeg kjøpte setet i Sverige. Men det er ikke koblet opp riktig. Bl.a er det konstant strøm på setet, med og uten nøkkel i tenningen. Om jeg har forstått det riktig, skal det kobles opp en pluss ledning til en rød ledning bak releet. Stemmer dette, og hva annet må gjøres?

    Og skal det sitte en enhet på stolskinnen, fra min bil, som ikke er på en 06 mod. Skal vist hete Lågesgivar, som er i forbindelse til airbag.


    Satt pris på, om noen hadde tatt seg tid til og svare.


    Mvh
    Bent

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2019
    Inlägg
    186
    Medlem#
    -
    Vad kan det kosta med hellackering i kosmosblå för en 9-5 kombi?

  5. #5
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av SAAB96-V4 Visa inlägg
    Vad kan det kosta med hellackering i kosmosblå för en 9-5 kombi?

    Jeg kjenner nok ikke, til svenske forhold. Men det gjør vel Puttel. Så den estimeten han gir, er vel på lik linje, som i Norge. Med at man vel også kan får jobben gjort, både rimeligere og dyrere. Men skal man ha gjort en topp jobb, her i Norge, med den beste lakken. Må man fort ut med 40-50 tusen, for en så stor bil, som en 9-5 Estate.

    Betalte selv 25 tusen, for jobben. Med topp kvalitet, på lakken og jobben. Men da demontert/monterte, jeg alt selv. Noe man kan se bilder av, på slutten av side 1 og side 7 i tråden. Det var forøvrig, noe utfordring for meg. Da jeg ikke hadde skrudd, på Saab tidligere. Lakkeringen ble gjort i 2015. Og er fortsatt like strøken. Men hoved grunnen til det, er vel at bilen har gått lite i denne perioden.


    Så i dag, fikk jeg tatt ut tidligere nevnte ruter. Og levert bilen for montering av ny rute i bakluka, samt film på rutene, bak B stolpen. Var forøvrig noe knot, med og få ut rutene. Men det gikk relativt greit. Foruten at jeg klarte og knekke mutteren, som holder vindusviskeren på plass. De to siste dagene, har jeg satt mutteren inn med rustløser. Men det holdt nok ikke. Så da ble det til, at jeg dro innom en bekjent, som har flere 9-5 delebiler. Hvor han hadde motoren.


    Var nå meningen, at jeg skulle levere bilen i fredag. Men fikk forandret, tid for levering til i dag (torsdag). Så må si meg rimelig spent på, hvordan resultatet blir. Men må holde tungen rett i munnen, når jeg skal montere opp rutene igjen. Så jeg ikke riper opp filmen.


    1 användare gillar detta inlägg



Behörigheter för att posta

  • Du fÃ¥r inte posta nya ämnen
  • Du fÃ¥r inte posta svar
  • Du fÃ¥r inte posta bifogade filer
  • Du fÃ¥r inte redigera dina inlägg
  •