Sidan 93 av 136 FörstaFörsta ... 43839192939495103 ... SistaSista
Resultat 1 841 till 1 860 av 2702

Ämne: Min Norske 9-5 Estate Prosjekt.

  1. #1841
    Grundladd JKDesigns avatar
    Reg.datum
    aug 2018
    Ort
    Nybro
    Inlägg
    463
    Medlem#
    11896
    Citat Ursprungligen postat av Positiv Visa inlägg
    Er nå rimlig fornøyd, Johan. Da dette ikke var enkelt. Blir å arbeide med, de hvite dekslene i bagasjerommet nå. Så det burde bli noe, enklere og gjennomføre. Om ikke annet, så satser jeg på det.

    Så blir bilen parkert neste uke, for vinteren. Noe jeg ikke ser frem til. Da bilen er en fryd, og kjøre om dagen. Går som en klokke. Og ikke en eneste knirke lyd, eller annen form for støy, som ikke skal være der. Den er så tight, at det er som og ta på seg, konfirmasjons dressen igjen. Og den kan jeg love deg, hadde sittet stramt på i dag.

    Kjøpte tidligere film til rutene, fra et firm i USA. Og har i etterkant, fått tilsendt tre sett med filmer kostnadsfritt. Da filmen de har, ikke er mulig å få til og sitte, pent på ruten. Har jeg nå, gitt de opp. Så da ser det ut til, at jeg kjøper film fra Evofilm. Slik at jeg får orden på dette, til våren igjen.


    https://www.evofilm.se/solfilm-saab/saab-9-5-kombi
    Köp inte evofilm! Den sitter aldrig fast riktigt och är alldeles grumlig att kolla igen! Bästa är att köpa riktig toningsfilm och forma den ordentligt innan montering.

  2. #1842
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Hei Jonas!

    Regnet da med at filmen fra evo, skulle være av god kvalitet. Ikke minst ut i fra alle de, positive tilbakemeldingene. Men, men. Da får jeg fortsette søken, etter en god film. Og takk for infoen, Jonas


    https://www.evofilm.se/solfilm/omdome-evofilm



    Så får du selv ha lykke til, med turbo mm. konverteringen. Som helt sikkert, blir meget bra.

  3. #1843
    Grundladd JKDesigns avatar
    Reg.datum
    aug 2018
    Ort
    Nybro
    Inlägg
    463
    Medlem#
    11896
    Citat Ursprungligen postat av Positiv Visa inlägg
    Hei Jonas!

    Regnet da med at filmen fra evo, skulle være av god kvalitet. Ikke minst ut i fra alle de, positive tilbakemeldingene. Men, men. Da får jeg fortsette søken, etter en god film. Og takk for infoen, Jonas


    https://www.evofilm.se/solfilm/omdome-evofilm



    Så får du selv ha lykke til, med turbo mm. konverteringen. Som helt sikkert, blir meget bra.
    Tack

    Vet inte hur dom kan fått så mycket bra omdöme. Jag har varit dum nog och testat och den går jättesmidigt att montera och man slipper förvärma osv. Men resultatet är katastrof. Ser bra ut från utsidan, men man ser dåligt ut från insidan

    Hoppas du hittar någon bättre

  4. #1844
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Ok, ser den, Jonas. Filmen jeg fikk fra USA. Ville enten ikke, lime seg på ruten. Og klemte seg i sammen, på enkelte steder. Slik at resultatet ikke ble 100% Så kan man si at jeg ikke vet, hva jeg driver med. Men har nå prøvd fire ganger, på ruten i bakluka. Som jeg har liggende løst. Og jeg nekter og tro at det er, kun på grunn av min udugelighet. Har sett mange filmer på, hvordan dette skal gjøres. Og noe videre hightech, er det nå ikke. Bare man er nøye med, hvordan man utfører på leggingen. Har nå bla.a. sett på, hvordan du gjør jobben. Forøvrig alltid hyggelig og lærerikt, og se på dine videoer, Jonas.

    https://www.youtube.com/watch?v=HurodQwYGqw&t=780s


    Når det gjelder filmen, du har lagt på dine ruter. Hvilken produsent, er det i fra?

  5. #1845
    Grundladd JKDesigns avatar
    Reg.datum
    aug 2018
    Ort
    Nybro
    Inlägg
    463
    Medlem#
    11896
    Citat Ursprungligen postat av Positiv Visa inlägg
    Ok, ser den, Jonas. Filmen jeg fikk fra USA. Ville enten ikke, lime seg på ruten. Og klemte seg i sammen, på enkelte steder. Slik at resultatet ikke ble 100% Så kan man si at jeg ikke vet, hva jeg driver med. Men har nå prøvd fire ganger, på ruten i bakluka. Som jeg har liggende løst. Og jeg nekter og tro at det er, kun på grunn av min udugelighet. Har sett mange filmer på, hvordan dette skal gjøres. Og noe videre hightech, er det nå ikke. Bare man er nøye med, hvordan man utfører på leggingen. Har nå bla.a. sett på, hvordan du gjør jobben. Forøvrig alltid hyggelig og lærerikt, og se på dine videoer, Jonas.

    https://www.youtube.com/watch?v=HurodQwYGqw&t=780s


    Når det gjelder filmen, du har lagt på dine ruter. Hvilken produsent, er det i fra?
    Kul att höra!

    Ja det är bara att ha tålamod och inte stressa. Men det är inte lätt, jag har misslyckats många gånger.

    Jag beställer från Northerntint.com, finns färdigskuren film och flera olika kvaliteer. Även deras billigaste film är bra! Ange kod: PRECUT, så får du 5 eller 10% rabatt

  6. #1846
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Takk skal du ha, for info`en Jonas. Skal se nærmere på filmen, fra levrandøren du henviser til. Forøvrig så er det 10% rabatt ved precut kode.

  7. #1847
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Da ble det dårlig med å legge av skinn, på div. plast deler i dag. I stedet ble det vask. Og så en tur til Bærum, for et bil treff. Legger ut noen, bilder fra treffet. Som forøvrig heter, Cars & Coffee.


    Så fikk jeg prøvd ut panserholderen.






























    3 användare gillar detta inlägg



  8. #1848
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Har man sett på makan. Ble nå ingen skinn legging, i dag heller. Måtte bare få, demontert sub kassa. For og se hva som var innvendig. Er nå en solid kasse. Så man måtte gå lettere bananas, for og få tak i resonans delen. Eller hva det nå heter.

    1 användare gillar detta inlägg



  9. #1849

  10. #1850

  11. #1851
    Dette blir strøkent - som vanlig! Tar av meg hatten. Maken til tålmodighet og sans for detaljer tror jeg ikke jeg vært bort i Holder du til i Oslo-området?

  12. #1852
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Takk for det, Mr. Det er nå en utfordring, og tilpasse skinnet. Men så langt, har det blitt bra. Har fått montert opp div. deler i dag. Så legger ut bilder av hvordan det ble senere. Har også demontert flere deler, for skinn på legging. lar delene ligge noen dager innendørs, før de monteres i bilen. Slik at limet får tørket. Ellers så parkeres bilen, for vinteren i morgen.

    Og ja, jeg holder til i Oslo.

  13. #1853
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886












    1 användare gillar detta inlägg



  14. #1854

  15. #1855

  16. #1856
    Steg 3 Loffes avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 467
    Medlem#
    5129
    Som Diamondog säger här ovan, du har ett fantastiskt tålamod och du lämnar inget åt slumpen.
    Snyggt!
    Till mitt garage: Garaget

  17. #1857
    Ja, da må jeg nesten ta en sving innom en dag og ta en nærmere kikk hvis det er mulig

  18. #1858
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av Loffe Visa inlägg
    Som Diamondog säger här ovan, du har ett fantastiskt tålamod och du lämnar inget åt slumpen.
    Snyggt!


    Tjenare Loffe!

    Du sier noe. Er nå viktig, og fokusere på detaljene. Ikke minst når jeg har som mål, og skape en av verdens mest gjennomførte, 9-5 i sin klasse. Så får vi se, om jeg får det til. Gjort da hovedsaklig, via en fellesgarasje og en verktøykasse.

    Som du ser ut av de, siste bildene jeg la ut. Er hullene pusset ned, og så påført finsparkel. Som igjen er pusset noe ned. Skal ha på, et lag til med sparkel. Som skal finpusses, før legging av skinn. Og de puppene du ser på undersiden, skal jeg borre hull igjennom. Hvor det skal settes i maljer. Som er black gun fargede.

    1 användare gillar detta inlägg



  19. #1859
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av Diamondog Visa inlägg
    Ja, da må jeg nesten ta en sving innom en dag og ta en nærmere kikk hvis det er mulig

    Hadde nå bare vært hyggelig det, om du tok deg en tur innom. Men er vel kanskje bedre, og vente til våren. Slik at du får sett bilen, i sitt rette element. Står nå lagret, på en trang og mørk plass. Men det er helt opp til deg.

    Treffes på tlf. nr. 98-01-02-98

  20. #1860
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Bestilt enda et tiltak, for redusering av støy.





    https://www.youtube.com/watch?v=yhhuhY7ieEE

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •