Sidan 62 av 136 FörstaFörsta ... 1252606162636472112 ... SistaSista
Resultat 1 221 till 1 240 av 2701

Ämne: Min Norske 9-5 Estate Prosjekt.

  1. #1221
    Moderator flasets avatar
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 983
    Medlem#
    5849
    Innovativt!
    Show all the way! :-)

    Fortsatt imponerande arbete!

    1 användare gillar detta inlägg


    9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2

  2. #1222
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Ja, du sier noe, flaset. Er nå mitt leketøy. Så tar den, noe ekstra ut. Men, men. The show must go on.

    Skal vaske og polere bilen, innvendig i dag. Slik at jeg bla.a. har en ren bil. Når jeg reiser til Maptun, først kommende onsdag, klokken 09.30 Vedrørende fuskingen. Fikk også pyntet på skaden, som oppsto på fangeren. Ble lakk, og så pusset jeg ned med, 2000/3000 våt. Så det ser noe, bedre ut. Før jeg sender det bort, til han som lakkerte, bilen tidligere. Så får jeg se, om jeg får tid, å legge opp en strimmel til, med led lys i dag. Som skal være, over radiatorene.

  3. #1223

  4. #1224

  5. #1225

  6. #1226
    Steg 3 Loffes avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 464
    Medlem#
    5129
    Vet inte vad jag ska skriva, man blir mållös.
    Vilket fantastiskt arbete!

    1 användare gillar detta inlägg


    Till mitt garage: Garaget

  7. #1227
    Moderator flasets avatar
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 983
    Medlem#
    5849
    Men...
    Start/Stop-knappen är inte på Saaben va, eller....?

    1 användare gillar detta inlägg


    9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2

  8. #1228
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av Loffe Visa inlägg
    Vet inte vad jag ska skriva, man blir mållös.
    Vilket fantastiskt arbete!

    Det kommer seg, Loffe. Men det er fortsatt, noe og ta tak i. Bla.a. å skifte ut ruta, i bak luka. Ser ikke frem, til det. Har ikke skiftet, ruter tidligere. Og er redd for å, ripe opp lakken. Men i verste fall, så knuser jeg den gamle. Da burde det være lett, og plukke ut de bitene, som gjenstår i luka. Men ruta må byttes. Før jeg får montert opp, film på rutene. Dette er også første gangen, jeg gjør et rute bytte. Så da gjelder det, og ha tungen rett i munnen. Men først, skal jeg legge isolasjon, i dørene. Med samme belysning, som på dashbordet, i dør trekkene. Satser å starte på dørene, til helgen. Blir reine kose jobben, i forhold til hvor trangt det var, og legge isolasjonen, i bagasje rommet. Du kan tenke deg en haug på 130 kg, roter bak i der. Nei, ikke gjør det.

    Som du ser, av bildet. Har jeg lagt en, fleksibel hard gummi list, langsetter under grillen. Da jeg ikke likte, det åpne hullet. Som er mellom, støtfanger og grill. Og førersetet, er ikke rosa. Det er gjenspeiling, av panseret. Og grunnen til at jeg, bruker bh. Ikke jeg, men bilen. Er fordi den ble satt på, for at jeg skulle reise til Maptun. Greit og bruke bh, når man reiser over, lengre strekninger. For og redusere, stensprut skader på panseret. Men det ble utsatt. Så venter nå, på en ny time. Er visse forutsetninger, som må være til stede. Da de skal ha, bilen på rulle. Venter daglig i spenning, på når det blir. Kommer tilbake til, hvordan det utvikler seg, på et senere tidspunkt.





    Tenkte ikke over det, når jeg tok bildet. Men det er vist, samme pipa i bakgrunn. Hvor bildet av min Bimmer ble tatt.


  9. #1229
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av flaset Visa inlägg
    Men...
    Start/Stop-knappen är inte på Saaben va, eller....?

    Ikke enda, flaset. Men jobber med saken. Har brukt noen timer, på og sette meg inn i, hvordan jeg skal gjøre det. Og har montering av ledningsnettet, sånn noenlunde under kontroll. Men det er dette, med bilens alarmsystem, og reaksjonen i el. systemet, jeg er usikker på. Må vel ha tech. Men som sagt. Jobber med å prøve, og finne dette ut. Nå har jeg byttet ut, den standard gir overføringen. Hvor bilen låses i revers, for og få ut nøkkelen. Til overføringen, fra Taliaferro. Hvor man ikke er avhengig av, å ha giret i revers, for og få ut nøkkelen. Som vel er en fordel, vedrørende montering av, keyless start/stopp. Eller kanskje ikke. Uansett, så skal låsesylinder fjernes. Så vil det komme opp en stemme som sier. You are now ready for takeoff. Eller det var vel, en spøk.




    Forøvrig, er det min 24 år gamle sønn, som sitter ved rattet. På bildene som er tatt, ved bensinstasjonen. Og han er jo meget, fornøyd om dagen.

    1 användare gillar detta inlägg



  10. #1230
    Moderator flasets avatar
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 983
    Medlem#
    5849
    Spännande!
    Men, besiktningen har ju lite krav på att dedär grejerna skall sitta kvar, och lira dessutom.
    Fast det är ju Sverige det, i Norge kanske det inte blir ett problem?

    1 användare gillar detta inlägg


    9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2

  11. #1231
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Du har et poeng der, flaset. Så må se på, hvordan jeg skal få til, et swap system. Når det er behov.

  12. #1232

  13. #1233

  14. #1234
    Jag ser alltid fram emot att se hur bygget fortsätter. Så fort jag får en notifiering så blir jag förväntansfull.
    Tack för att du lägger upp hur det går med projektet! Väldigt kul att se

    Skickat från min Nexus 6P via Tapatalk

    1 användare gillar detta inlägg



  15. #1235
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Det var da meget, hyggelig og høre. Takker. Virker sånn ellers, at interessen har, dabbet av. Men jeg fortsetter med, og legge ut bilder, på hva jeg gjør. Så er det bare og spørre, om det er noe, man lurer på. Har fått opp lys, i fører døra. Kommer snart bilder, av hvordan det ble.

    Så får du og dine, ha en fortsatt fin sommer.

  16. #1236

  17. #1237

  18. #1238

  19. #1239
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2017
    Inlägg
    37
    Medlem#
    -
    En liten stund siden jeg har vært inne her nå men godt å se at du fortsatt holder koken! Har gledet meg til å se fremgangen og som vanlig så leverer du! Blir spennende å høre hva som blir konklusjon etter besøket du skal ha hos Maptun. Noen planer med motoren bortsett fra problemet med at den sannsynligvis går litt magert?

    1 användare gillar detta inlägg



  20. #1240
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 173
    Citat Ursprungligen postat av Positiv Visa inlägg
    Grunnen til at jeg har avtale, med oppmøte hos Maptun, den 12 juli. Er bla.a. for og se på problemet, med at pluggene blir hvit, og for mager blanding. Så ser frem til å få en løsning, på problemet. Dette være seg også, at det oppstår feiltenning, ved fult på drag, ved lavere gir. Så er ikke lite spent, på hva som kommer frem, ved møte hos Maptun.

    Kommer tilbake med, hva resultatet blir. I henhold til overenskommelse, med Maptun.
    Hei Bent

    Har du varit till Örebro än?

    1 användare gillar detta inlägg


    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •