Sidan 60 av 136 FörstaFörsta ... 1050585960616270110 ... SistaSista
Resultat 1 181 till 1 200 av 2701

Ämne: Min Norske 9-5 Estate Prosjekt.

  1. #1181
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Skal kjøpe meg, et kamera til bilen. Og da vurderer jeg, og kjøpe det som er avbildet. Har anskaffet meg strøm tilførsel, som ikke går via sigarett tenneren. Da jeg ikke ønsker, og ha unødvendig med ledninger.






    Og slik skal staget, fra SAS monteres.


  2. #1182
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Har sett noe mer på at horn, og knapper på rattet til spilleren, ikke virker. Så da vrei jeg, en halv gang på rattet. Og både horn, og knapper fungerer. Men om jeg da går tilbake, til senter med rattet. Så er det dødt. Vet ikke om dette kan være slepe ringen, som er montert feil. Men mener bestemt, at jeg har satt den riktig på.

    Ellers så har jeg byttet, batteri på nøkkelen. Og da forsvant, feilmeldingen i Sid. Så det går fremover.

  3. #1183
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Det er sleperingen, som er gåen. Sendte mail, til selger. Som holder til, i Latvia. Som refunderte hele beløpet, inkl. frakten. Var ikke så vanskelig, og overtale han. Da han følger med på tråden, jeg har på Saab Central.

    http://www.saabcentral.com/forums/fo...&daysprune=365


    Så da har Dere lært, noe nytt i dag også. Da kompetansen på emnet, er vel heller fraværende her.

  4. #1184
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Da har jeg bestilt meg, en annen slepering. Og satser på, at det går bedre denne gangen. Så har jeg kjøpt isolasjonen, jeg snakket om tidligere, fra Biltema. Så da blir det montering, av hoodlineren senere i dag.

    1 användare gillar detta inlägg



  5. #1185
    Steg 3 Loffes avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 461
    Medlem#
    5129
    Ska du prova att montera in 3 st kameror?
    En för back men två som yttre backspeglar?

    Tänker på den bil som Nevs har ställt ut på mässan, det är inte säkert att dom behåller kameror
    till produktionsbilarna men tänkte att det kan vara ballt. Beroende på hur installationen ser ut och
    hur pass bra de går att integrera i instrumentpanelen.

    Exteriört: https://www.nevs.com/media/filer_pub...sampling-2.png

    Interiört: http://teslaclubsweden.se/wp-content...backspegel.jpg

    2 användare gillar detta inlägg


    Till mitt garage: Garaget

  6. #1186

  7. #1187
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Da har jeg bestilt meg, et nytt sett med film, til rutene. Har studert på hvordan, det skal legges på. Så satser på, at det vil bli bra.





  8. #1188
    Steg 1 JörgenGranbergs avatar
    Reg.datum
    apr 2016
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    1 117
    Medlem#
    10350
    Citat Ursprungligen postat av Positiv Visa inlägg
    Da har jeg bestilt meg, et nytt sett med film, til rutene.
    Vilken procent valde du?

    1 användare gillar detta inlägg


    9000 A50 Projekt, 9-5 Vector SC -08, 9-5 Aero SC -03. Tidigare: 9000 Aero -95, 9-5 Aero sedan -03, 9000 CS 2,3T -93,

  9. #1189
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Kjøper av han, som linken viser til. Har allerede kjøpt, et sett av han. Men filmen til en av rutene, fikk dritt på seg. Så jeg må bestille, et sett til. Da jeg har glemt, hvilken nyanse det ble til, at jeg kjøpte. Var mye frem, og tilbake. Selger har heller ikke, lagret opplysningene. Men da et sett, for syv vinduer, koster kr. 300,- inkl. frakt. Går det greit. Ut i fra, det settet jeg fikk. Virker filmen til, og være av god kvalitet. Og selger får bra, tilbakemeldinger på Ebay. Så vi prøver.


    http://www.ebay.com/itm/140941105489...%3AMEBIDX%3AIT

  10. #1190
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886














    4 användare gillar detta inlägg



  11. #1191
    Steg 1 JörgenGranbergs avatar
    Reg.datum
    apr 2016
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    1 117
    Medlem#
    10350
    Bra jobbat! Jag kommer nog köra utan huvdämpning i framtiden då min hänger lite och ser lite trött ut.

    1 användare gillar detta inlägg


    9000 A50 Projekt, 9-5 Vector SC -08, 9-5 Aero SC -03. Tidigare: 9000 Aero -95, 9-5 Aero sedan -03, 9000 CS 2,3T -93,

  12. #1192
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Det ble helt greit, Jørgen. Men det hadde vært penere. Om den biten, som er skåret ut, ikke var det. Men forhøyningen der, er såpass høy. At det går ikke.

    Var ute i dag, og kjørte en ca. 15 mil. For og se, hvordan bilen fungerer. Med bla.a. alt som kan monteres på bilen, av powerflex foringer. Har det også i tannstanga. Men bilen er helt konge, og kjøre med. Og bilen, går som en klokke. Foruten, når man fult på drag, ved høyere gir. Men skal snart, se på dette. Og interessen er stor, blant med trafikanter. Men så har jo bilen, blitt en smule spesiell.

    Så i morgen får jeg, pusse ferdig tårnstaget. Slik at jeg får, montert det. Tenkte og begynne med, isoleringen i dørene. Men da jeg ønsker, og få satt inn, sub`en igjen. Starter jeg med bagasjerommet. Ellers så er det godt, og være ferdig med for/bak stilling.

    Går sikkert greit, å kjøre uten trekk, på panseret. Men om Klar/lakken, er noe sliten. Vet jeg ikke om, det kan starte og flasse. Om det blir, varmt nok.

  13. #1193
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Da er tårnstaget, så å si klart. Skal kun lakke, et strøk til, på bokstavene. Ikke så lett og se. Men fargen er lysere blå, enn hva som fremkommer, på bildene. Alt av skruer og hoder til bolter/skruer i motorrommet, vil bli lakkert i gult. Og skriften på topp deksel og tennkassett, vil bil lakkert i blått. Sistnevnte vil, også bli finpusset. Ellers så fikk jeg sleperingen, i dag. Så den blir byttet, i morgen. Da har jeg også time, for firehjulskontroll.


    Kommer ikke så godt frem, på bildet. Men der hvor man fester, staget til tårnet. Er også blankt. Fordi om det, ser noe grått ut.





    3 användare gillar detta inlägg



  14. #1194
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Da har jeg også bestilt, nye emblemer. Til panser, å luka bak.




    1 användare gillar detta inlägg



  15. #1195
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Da har bokstavene, fått et lag til med lakk. Så da får jeg, montere det tilbake i bilen. Fargene som brukes, er Sininen blå, og Signal gul.



    4 användare gillar detta inlägg



  16. #1196
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Var som sagt, og tok firehjulskontroll. Og etter noe justering av spisinga, var alt som det skulle. Så da får jeg senere, jekke opp bilen på siden. Ta av kanalskjørtene. Og pusse, så understellbehandle, den midtre delen av understellet.

    Har fått kjørt, noen mil nå. Og som sagt, så lenge jeg ikke gir mer, enn normalt på drag. Så fungerer alt, som det skal. Og en annen, positiv ting. Er at det er, ingen lekkasjer. Så Bent, må ha gjort en grundig jobb. Når han skrudde sammen motor/gir.






    5 användare gillar detta inlägg



  17. #1197
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Hajom, Västra Götaland
    Inlägg
    98
    Medlem#
    2733
    Som vanligt snyggt så man blir tårögd!

    2 användare gillar detta inlägg


    9-3 SC 2,0T -06
    9-5 SC 2,3(t)T BP -10 (Hirsch) Nordic AERO St2+

  18. #1198
    Moderator flasets avatar
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 985
    Medlem#
    5849
    Lika bra puts på undersidan som på ovansidan! :-)
    (Nästan i alla fall...)

    Keep up the good work, inspiring!

    //
    Andreas

    1 användare gillar detta inlägg


    9³ Aero SS -03, 9³ Aero Coupé -02, 900T16 Cab -89 & 900T8 -85 på garaget.org || Tech 2

  19. #1199
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av pasn Visa inlägg
    Som vanligt snyggt så man blir tårögd!


    Det kommer seg. Noe støvete bære bru. Bilen skal kun brukes på sommeren, og ved oppholdsvær. Så da får jeg, ta en håndvask under bilen, hver vår. Når man også tar oljeskift. Og når jeg får understellbehandlet under, det som gjenstår. Så skulle det bli bra. Om ikke annet så bra som jeg får det til, under rådende forhold.

  20. #1200
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 904
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av flaset Visa inlägg
    Lika bra puts på undersidan som på ovansidan! :-)
    (Nästan i alla fall...)

    Keep up the good work, inspiring!

    //
    Andreas


    Prøver etter beste evne, Andreas. Er ikke mye rust i mellompartiet, under bilen. Så burde bli en, relativ enkel jobb. Vi får se.


    Noen flere bilder, jeg tok i går.















    Bilen er nå snart ferdigstilt. Ut i arbeids planen. Så jobber med og tenke ut, hva annet som kan gjøres. En ting, er og trekke bilen innvendig, med alcantara. Noe ala som avbildet. Da vil også, enkelte av de hvite plast dekslene bak, bli lakkert i sort. Har allerede sett meg ut, en leverandør på stoffet.










    Da får jeg ta meg et tur, til Jula. Og kjøpe meg, en varmluftpistol. Til å myke opp isolasjonen, ved legging.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •