Sidan 13 av 136 FörstaFörsta ... 311121314152363113 ... SistaSista
Resultat 241 till 260 av 2702

Ämne: Min Norske 9-5 Estate Prosjekt.

  1. #241
    Helt original
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    882
    Mycket vackert!

    1 användare gillar detta inlägg



  2. #242
    Doktor Etnoys avatar
    Reg.datum
    maj 2014
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    719
    Citat Ursprungligen postat av Positiv Visa inlägg
    Montert opp overgang fra det orginale ledningsnettet. Slik at tåkelysene fungerer.

    Også fått opp deksel til mobilholder. Og siden jeg har en Samsung galaxy s5. Har jeg bestilt holder, som avbildet. Brodit 513623


    Brodit är ett bra val, tror du blir nöjd. Jag har samma telefon själv och köpte exakt samma hållare. Se filmen nedan.

    1 användare gillar detta inlägg


    Glidarbilen: Saab 9-5 Griffin 2.3t Biopower 2009 "Phoenix". Hustruns: Saab 9-5 2.0t Biopower 2006 "Pärlan". Saab 9-5 Aero Salomon Edition 2002 "Laxen" (In memoriam) Projekttråd. Driver Youtubekanalen Trionic Seven.

  3. #243
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Hei.

    Må si du la ut en utfyllende forklaring, vedrørende mobil holderen, i din video. Og ser at du er meget fornøyd med den. Nå er holderen min sendt fra forhandler, så burde vel ha den i hus i løpet av noen få dager.

    Takker for kommentaren, manganish. Og at du likte, det jeg la ut, T-bird


    Mvh
    Bent

  4. #244
    Grundladd
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Skara
    Inlägg
    117
    Mycket fint jobb du gör Brukar inte gilla kjolpaket och grejer men du har verkligen fått bilen fin! Tips, sätt in LED lampor ut och invändigt för modernare utseende

    1 användare gillar detta inlägg


    Min profil med mina bilar på Garaget
    http://www.garaget.org/skutte

  5. #245
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av skutte Visa inlägg
    Mycket fint jobb du gör Brukar inte gilla kjolpaket och grejer men du har verkligen fått bilen fin! Tips, sätt in LED lampor ut och invändigt för modernare utseende

    Først får jeg takke deg, for din hyggelige kommentar. Med bl.a. at kjolpaketet falt i smak Når det gjelder diverse lys, vil det komme etter hvert.

    Stay tune, skutte.



    Mvh
    Bent

  6. #246
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Hei.

    Da har jeg gått til innkjøp, av Prosport Evo klokker. Så da blir det og bytte ut, de som sitter der i dag. Som er fra biltema.














    https://www.youtube.com/watch?v=irpVb9AOWhM



    Mvh
    Bent

  7. #247
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Hei.

    Fikk beskyttelsen for stensprut i dag. Så måtte jo prøve det ut.







    Passer egentlig dårlig, med børstet stål utførelse på skiltramma. Så får bytte de ut med sorte. Tror det vil bli bedre.



    Mvh
    Bent

  8. #248
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Da tok bilen kvelden. Med at den fusker og knapt går fremover. Har liggende nye, NKG 6 plugger, og får en annen tennkassett i morgen. Tennkassetten som sitter i bilen nå, har gått ca. 15000km. Motorlampen lyser ikke. Får begynne med og bytte ut de tingene først, og se om det hjelper. Har hatt mye problemer med trimmen. Som vel har påvirket diverse deler i motoren.

    Har bestilt meg nye laser platina plugger. PFR6H-10




    Mvh
    Bent

  9. #249
    STCS Styrelse,
    Sekreterare
    Mr_Lööfs avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    5 115
    Medlem#
    6234
    Citat Ursprungligen postat av Positiv Visa inlägg
    Da tok bilen kvelden. Med at den fusker og knapt går fremover. Har liggende nye, NKG 6 plugger, og får en annen tennkassett i morgen. Tennkassetten som sitter i bilen nå, har gått ca. 15000km. Motorlampen lyser ikke. Får begynne med og bytte ut de tingene først, og se om det hjelper. Har hatt mye problemer med trimmen. Som vel har påvirket diverse deler i motoren.

    Har bestilt meg nye laser platina plugger. PFR6H-10




    Mvh
    Bent
    Hade inte du ett trimprogram i bilen? För de flesta tuning firmor säger ju att man skall köra på BCPR7es11 när man använder deras trim. Eller du kanske redan har kollat upp vad du skall ha?

    1 användare gillar detta inlägg


    Min bil på garaget.org
    Tacka Fan för det! Du har ju tankat 95!
    NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY

  10. #250
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Ble nå anbefalt de pluggene. Bilen har de pluggene som du nevner i dag. Men uansett trimmen, fungerer ikke som den skal. Jobber med det, og kommer tilbake til det, på et senere tidspunkt.

    Måtte bytte ut ecu med trimmen, for noen dager siden. Da bilen ikke gikk som den skulle. Bruker da ecu som satt i bilen ved kjøp. Her er det BSR trim, på boksen. Med noe mere effekt enn det orginale. Montert den opp for noen dager siden, og bilen gikk som den skulle. Med ingen fusking, lugging og smelling i pott mm. Men i går så plutselig ble trekkraften helt borte og bilen stoppet. Fikk raskt start på den, og kom meg til en bensinstasjon. Og fylte opp med bensin. Fikk start på bilen ved første forsøk. Og ved stilleståing, kan man ruse motoren, utan at det er noen tegn på fusk. Men går noe ugjevnt på tomgang. Men startet med og kvele seg, hoste og harke, ved igang kjøring. Som om den ikke fikk bensin. Men om jeg småjabbet på gassen, raskt opp og ned. Så kom den seg sakte opp i hastighet. Slik at jeg kom meg hjem. Men ved minste gjevne pådrag, begynte den og fuske og kvele seg.

    Lmm er ny fra Maptun for noen mnd. siden.
    Finner ingen vakumlekasje.
    Om det er bensinpumpa, så skulle vel den ha enten fungert eller ikke.

    Skal prøve ut en annen tennkassett senere i dag.
    Og bytte ut pluggene, med noen nye BCPR6es11 plugger jeg har liggende.


    Noen forslag, til hva som kan være problemet.



    Mvh
    Bent

  11. #251
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2012
    Ort
    Norge
    Inlägg
    50
    Er bensinfiltret byttet? Min lugget på pådrag, men det forsvant etter byttet. Høres jo ut som den får for lite bensin.

    Har du endret dyser eller lignende så kan du ikke kjøre med annen programvare enn den siste fra maptun. BSR er ikke akkurat anbefalt om man søker rundt litt på STCS og STCN.

    1 användare gillar detta inlägg



  12. #252
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av TiaZzz Visa inlägg
    Er bensinfiltret byttet? Min lugget på pådrag, men det forsvant etter byttet. Høres jo ut som den får for lite bensin.

    Har du endret dyser eller lignende så kan du ikke kjøre med annen programvare enn den siste fra maptun. BSR er ikke akkurat anbefalt om man søker rundt litt på STCS og STCN.
    Hei.

    Bensinfilteret ble bytte for ca. 5 tusen km. siden. Og den står for tur til og bli byttet. Så den blir byttet ut til mandagen. Skal ta en større service, en av de første dagene. Og burde vel ha gjort det for en tid tilbake. Men det har vært så mye annet og ta tak i.

    Men det kommer også noe sort røyk ved pådrag. Merket det i går. Men ikke hele tiden. Virket som det var feiltenning.

    Det må også nevnes, at motorlampa lyser ikke, og det kommer ikke opp noen feilmellinger i sid. Maptun programmet, fungerer ikke i det hele tatt. Men er under samtale med Dem. Så kommer tilbake til den trimmen senere. Ecu med BSR trimmen er kun inntil videre. Da den ikke skal brukes permanent. Men bilen har fungert som den skal, med ecu fra BSR. Siden jeg satte den inn, for tre dager siden.


    Mvh
    Bent

  13. #253
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Hold your horses. Dere trenger jo ikke og renne ned tråden med svar. Takker.

    Har løst det.


    Mvh
    Bent

  14. #254
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2012
    Ort
    Norge
    Inlägg
    50
    Hva var synderen?

    1 användare gillar detta inlägg



  15. #255
    Exceptionell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    13 160
    Medlem#
    2555
    Hur?
    http://www.garaget.org/rz
    9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.

  16. #256
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av TiaZzz Visa inlägg
    Hva var synderen?

    Jo nå skal du høre, Mathias. Åpnet panseret, og tok av dekselet over dysene/gasspjeldet. Kikket litt rundt. Og ser at silikon belgen som sitter over spjeldet, hadde hoppet av. Skrudde det fast, og tok en kjøretur, med en del pådrag. Fungerte greit. Frem til jeg ga full gass på e6. Da sa det poff, og bilen fusket igjen. Og det viste seg, at belgen hadde hoppet av igjen. Må nok kjøpe meg en, kraftigere slangeklemme.

    Og slik som jeg overdrev saken. Er jo sjelden det er så enkelt. Har jo hatt en del utfordringer gjennom årene. Og har ut i fra det, lett for og få for mange tanker i hodet samtidig.


    Mvh
    Bent

  17. #257
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Og siden jeg først var i gang. Montert jeg opp mobilholderen. Og den fungerer helt etter boka, Etnoy







    Mvh
    Bent

  18. #258
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Kan noen si meg.

    Ved 280hk og 410nm. Hva skal trykket i bar ligge på, ved fult pådrag. På andre og tredje giret. Og skal det ligge stabilt, på hva Dere eventuelt kommer opp med. Eller synke til lavere bar.


    Mvh
    Bent

  19. #259
    Doktor Etnoys avatar
    Reg.datum
    maj 2014
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    719
    Det blev riktigt bra med telefonen! Det ser ut som att du fått in laddkabeln också, eller hur?

    1 användare gillar detta inlägg


    Glidarbilen: Saab 9-5 Griffin 2.3t Biopower 2009 "Phoenix". Hustruns: Saab 9-5 2.0t Biopower 2006 "Pärlan". Saab 9-5 Aero Salomon Edition 2002 "Laxen" (In memoriam) Projekttråd. Driver Youtubekanalen Trionic Seven.

  20. #260
    Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    1 905
    Medlem#
    12886
    Citat Ursprungligen postat av Etnoy Visa inlägg
    Det blev riktigt bra med telefonen! Det ser ut som att du fått in laddkabeln också, eller hur?

    Ja, den ligger inne ved varmeapperat enheten. Og den er koblet opp mot sigarettenneren.


    Mvh
    Bent

    1 användare gillar detta inlägg



Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •