Vel la oss først ta dette, med at Saab`n Fusker/lugger ved fult pådrag. Som om den, ikke får nok bensin. Er nå passe lei dette problemet. Da det har fulgt meg, siden jeg tunet motoren via Maptun, for første gang i 2015. Med en havarert motor, hvor den gikk for magert. Så gjorde jeg en avtale med Maptun, ved parkering av bilen for vinteren. Som var sist september. Hvor av at jeg skulle kontakte dem denne våren. Men nå går vi inn i sommeren, og jeg har fortsatt ikke gjort det. Men får høre med dem i løpet av uken. Spurte Thomas Hellberg hos Maptun, i september, om jeg kunne ta meg en tur ut til dem, nå som sesongen har startet igjen. Men det var vist ikke mulig, da de ikke mapper biler som min, i benk lengre. Siden de har: (byggt om våran dyno till att köra Powersportsfordon.) Da jeg vet, at nå blir det med at de sender meg et nytt program, og så et nytt. Så har jeg, det gående igjen. Og jeg er sliten å lei, av dette nå.
Kjøpte bilen 1 2014. Og som sagt tunet, for første gang i 2015. Og det har kun vært, problemer med mappningen. Og det har kostet meg titusenvis av kroner. Inkl. alle delene som jeg har kjøpt, iht. emnet. Så dette er nå passe tragisk, med all den energien jeg har lagt i bilen, siden kjøp. Og da snakker vi, om flere hundretusen kroner. Vel noe igjen, som er helt på jordet. Men det er nå en gang meg. Ikke lett og forandre på dette. Om ikke annet, når man snart er klar for pennalet.
Vel, legger ut med hvordan dette går. For så lenge det er liv i denne kroppen, så kan jeg jo ikke gi opp.