Sidan 104 av 104 FörstaFörsta ... 45494102103104
Resultat 2 061 till 2 065 av 2065

Ämne: Min Norske 9-5 Estate Prosjekt.

Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Medlem#
    12886
    Ja, hvorfor ikke, Freddy. Legger ikke ut Saab`en for salg, før til våren. Da det er en mer riktig tid, og selge den på. Får så være noe aktiv, med og legge ut bilen for salg, både i Sverige og Europa. Og forhøre meg om det er, noen interesse i USA. Har allerede en interessent, men det er snakk om en del penger, så vi får se.

Om det skulle bli en Saab igjen, så må det være av samme type, som du selv har. Om ikke annet, er det slik jeg ser på saken nå.

Forøvrig så slo den, hvite tornadoen til igjen. I forbindelse med fjerning av lykteviskerene, samt demontering av alarmen. Som har fått nytt batteri, og rengjort med elektrorens.

Sugmotor fantas avatar
    Reg.datum
    dec 2018
    Medlem#
    -
    Hei igjen
    Har hørt rykter om at det kanskje blir Saab festival i 2022. Det skal vist bli en festival ifbm. Saab fabrikkens 75års jubileum.
    Du burde deltatt med bilen din der. Store muligheter for at du hadde stukket av med en pokal.
    Da hadde bilen fått stor oppmerksomhet og du kunne få godt betalt for den.

Freddy

Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Medlem#
    12886
    Det kunne nå være et godt alternativ Freddy. Og siden det samles mange svensker der. Skal man ikke se bort i fra, at det er en svenske som kjøper bilen. Og det måtte da være hyggelig for dem, og endelig få tilgang, på en eldre gjennomført 9-5.

Steg 1 Positivs avatar
    Reg.datum
    aug 2014
    Medlem#
    12886
    Da fikk jeg vasket av, noe støv fra Saab`en i dag.

Volvo`en har fått ny veivhusventilasjon, regulator, termostat og motorfester mm. Men da dynamoen lader opp til 18 volt. Har det blitt bestilt opp, en ny regulator. Samt rengjøring, polering med lakering, av div. deler i motorrommet.

Og her ser man at posen blåser seg opp, med motor i gang. Som vil si, at det er tett veivhusventilasjon.

Og etter skiftet, suges posen inn. Så da er det bare velstand, med at ventilasjonen fungerer som den skal. Og man kan trå, noe ekstra på gasspedalen.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •