Resultat 1 till 13 av 13

Ämne: Rabatt hos Maptun

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    282
    Medlem#
    8395

    Rabatt hos Maptun

    Rabattkoden på Maptun fungerar inte. Verkar det som.
    Ny kod eller finns inget avtal längre, eller gör vi helt enkelt nåt fel?
    SAAB 9-3 SC Aero V6 2008 (uttagen 2010)

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2013
    Ort
    Härnösand
    Inlägg
    300
    Medlem#
    9591
    Provade med att beställa där i vintras,men eftersom man måste ha medlemsnr för reg o jag inte fått något så sket sig även det,starkt jobbat STCS
    Saab 9-3 tid Vector -06 / Saab 9-5 Aero -04

  3. #3
    Helt original A.Chrs avatar
    Reg.datum
    dec 2012
    Inlägg
    564
    Medlem#
    8876
    Citat Ursprungligen postat av topline Visa inlägg
    Provade med att beställa där i vintras,men eftersom man måste ha medlemsnr för reg o jag inte fått något så sket sig även det,starkt jobbat STCS
    Har du någonsin tänkt sluta tjuta om detta? Ring till MapTun, säg att du betalt din medlemsavgift men inte fått kortet än på grund av de problem som varit, de kommer nästan säkert ha förståelse och låta dig lägga en beställning med klubbrabatt.

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2013
    Ort
    Härnösand
    Inlägg
    300
    Medlem#
    9591
    Citat Ursprungligen postat av A.Chr Visa inlägg
    Har du någonsin tänkt sluta tjuta om detta? Ring till MapTun, säg att du betalt din medlemsavgift men inte fått kortet än på grund av de problem som varit, de kommer nästan säkert ha förståelse och låta dig lägga en beställning med klubbrabatt.
    Nej tänker fortsätta till det jag betalt för kommer,jag är van att dom flesta inkl företag och föreningar gör rätt för sig,det är min uppfostran,att skicka runt en massa löften som bara är tomma kommer man inte långt på,det börjar ju visa sig ju,men om man är brun runt hela munnen som många här verkar var ja då då blir livet enkelt !!!
    Saab 9-3 tid Vector -06 / Saab 9-5 Aero -04

  5. #5
    STCS Styrelse
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Götene
    Inlägg
    685
    Medlem#
    116
    Citat Ursprungligen postat av peta Visa inlägg
    Rabattkoden på Maptun fungerar inte. Verkar det som.
    Ny kod eller finns inget avtal längre, eller gör vi helt enkelt nåt fel?
    Jag råkade ut för samma sak.
    Det visade sej att jag var tvungen att registrera koden på maptunparts också, jag ringde maptunpart så ordnade det sej.

    Mvh. Sven
    VVFB (Våga vägra facebook)
    99 Turbo 1980, 900 Aero 1984, 9000 A50 2,0t 1997, 9000 A50 225 1998, 9000 A50 225 1998, 9000 A50 225 1998, 9000 Classic 2,3t 1998, 9-3 SC 1,8t 2007

  6. #6
    Steg 1 Slenders avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Ulricehamn
    Inlägg
    1 081
    Medlem#
    7289
    Som Sven skriver behöver man även registrera sig på Maptunparts, här är en länk för enkelhetens skull: http://www.maptunparts.se/stcs.php

    Citat Ursprungligen postat av topline Visa inlägg
    Provade med att beställa där i vintras,men eftersom man måste ha medlemsnr för reg o jag inte fått något så sket sig även det,starkt jobbat STCS
    Maptun är rätt bra att ha och göra med så ringer man dom så tror jag inte att det hade varit några som helst problem att få beställa med rabatt.

    Du får väl se till att komma på träffarna i sommar så får du valuta för pengarna ändå!

  7. #7
    Helt original A.Chrs avatar
    Reg.datum
    dec 2012
    Inlägg
    564
    Medlem#
    8876
    Citat Ursprungligen postat av topline Visa inlägg
    Nej tänker fortsätta till det jag betalt för kommer,jag är van att dom flesta inkl företag och föreningar gör rätt för sig,det är min uppfostran,att skicka runt en massa löften som bara är tomma kommer man inte långt på,det börjar ju visa sig ju,men om man är brun runt hela munnen som många här verkar var ja då då blir livet enkelt !!!
    Har du ens testat att ringa MapTun för att se vad de säger? Vet att du provat med en annan firma utan framgång då de inte svarar, och där ser jag det som ett icke-problem - De svarar lika lite i telefon och på mail efter du beställt och betalt dina varor, och det är knappast helt ovanligt med problem med leveranser därifrån, så jag hade inte rekommenderat dig att handla några större saker därifrån oavsett. I övrigt är det ett medlemskort du ändå inte kan nyttja ännu och en kalender du betalat för. Är kalendern mycket viktig?

    För övrigt har det ju dykt upp uppgifter om att inbetalningar som skett inom en viss period ramlat mellan stolarna och inte synts till förrän nu, men det kanske du avfärdar som en påhittad ursäkt?

    Är nästan helt säker på att du kommer få det snart dock, det finns flera som fått det redan, jag inkluderad.

  8. #8
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2013
    Ort
    Härnösand
    Inlägg
    300
    Medlem#
    9591
    Citat Ursprungligen postat av A.Chr Visa inlägg
    Har du ens testat att ringa MapTun för att se vad de säger? Vet att du provat med en annan firma utan framgång då de inte svarar, och där ser jag det som ett icke-problem - De svarar lika lite i telefon och på mail efter du beställt och betalt dina varor, och det är knappast helt ovanligt med problem med leveranser därifrån, så jag hade inte rekommenderat dig att handla några större saker därifrån oavsett. I övrigt är det ett medlemskort du ändå inte kan nyttja ännu och en kalender du betalat för. Är kalendern mycket viktig?

    För övrigt har det ju dykt upp uppgifter om att inbetalningar som skett inom en viss period ramlat mellan stolarna och inte synts till förrän nu, men det kanske du avfärdar som en påhittad ursäkt?

    Är nästan helt säker på att du kommer få det snart dock, det finns flera som fått det redan, jag inkluderad.
    Ja då förstår jag vrf du ogillar dom som öppnar käften mot STCS nu,du har ju inte deltagit i några andra inlägg ang detta för du har ju fått dina grejjor som du själv påpekar,sen svarade jag en annan anhängare av styrelsen som tyvärr skrev pm här ang detta att jag bojkottar dom handlare som sponsrar klubben tills vidare,sen har jag köpt dom flesta av mina saker från neobrothers så jag behöver inte så mycket till,och jag rekomenderar även alla jag känner att göra detsamma,jag avråder även dom som tänkt bli medlem att avvakta tills dom reder ut soppan dom är i nu vilket dom inte verkar kunna.

    Till styrelsen:Skulle vara intressant att veta hur många nya medlemmar som kommit till klubben efter okt -14 ? eftersom alla hundratals brev ni skickat så skriver ni "nya medlemmar prioriteras" ???
    Saab 9-3 tid Vector -06 / Saab 9-5 Aero -04

  9. #9
    Helt original A.Chrs avatar
    Reg.datum
    dec 2012
    Inlägg
    564
    Medlem#
    8876
    Citat Ursprungligen postat av topline Visa inlägg
    Ja då förstår jag vrf du ogillar dom som öppnar käften mot STCS nu,du har ju inte deltagit i några andra inlägg ang detta för du har ju fått dina grejjor som du själv påpekar
    Man får lov att tycka till, men du är ju i varenda tråd i ämnet och gapar om hur dåligt allt är. Anledningen till att jag inte deltagit särskilt aktivt i alla trådar i ämnet är att jag helt enkelt inte brytt mig. Jag har nog väntat längre på mitt medlemskort än de flesta andra, betalade in den 9 oktober och fick mitt kuvert i måndags, så nej, där har du fel.

    Hoppas du får ditt kort snart!

  10. #10
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2013
    Ort
    Härnösand
    Inlägg
    300
    Medlem#
    9591
    Fortsättning följer.....
    Saab 9-3 tid Vector -06 / Saab 9-5 Aero -04

  11. #11
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    282
    Medlem#
    8395
    Hade missat att regga mig på maptunpart.se/stcs.php så nu funkar det.
    Tack för hjälpen.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av A.Chr Visa inlägg
    Man får lov att tycka till, men du är ju i varenda tråd i ämnet och gapar om hur dåligt allt är. Anledningen till att jag inte deltagit särskilt aktivt i alla trådar i ämnet är att jag helt enkelt inte brytt mig. Jag har nog väntat längre på mitt medlemskort än de flesta andra, betalade in den 9 oktober och fick mitt kuvert i måndags, så nej, där har du fel.

    Hoppas du får ditt kort snart!
    Juste ton du har. En verklig tillgång i forumet.
    Senast redigerat av peta den 2015-03-20 klockan 00:18.
    SAAB 9-3 SC Aero V6 2008 (uttagen 2010)

  12. #12
    Helt original A.Chrs avatar
    Reg.datum
    dec 2012
    Inlägg
    564
    Medlem#
    8876
    Vad sa jag nu fel?

    Härligt att det ordnade sig i alla fall!

  13. #13
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Hej alla!

    Jag kollar med MapTun.

    Mvh Michael

Liknande ämnen

  1. Maptun rabatt?
    Av vip-r i forum Allmänt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2014-12-17, 08:21
  2. Rabatt på service vid maptun?
    Av Ekan i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 08:51
  3. Rabatt hos bensinbolagen?
    Av Brainy i forum Motor- och trafikrelaterat
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 12:50
  4. Rabatt?
    Av bigpack i forum Klubbfrågor
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 09:44
  5. rabatt på ic !
    Av Turbo_Knuff i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 15:36

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •